Apall Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg er ute etter anlegg til rundt 7000 kr. Helst brukt! Jeg er ute etter: - 2 subber (helst 12") - 2 forsterkere (en 4kanaler og en 2kanaler) - 1 kondis. Send meg tilbud, helst PM. Fint om dere legger ved bilder. Fint om det meste er i samme merke! Har som sakt rundt 7000 kr å bruke! Mvh Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 en kompis av meg har et som han skal selge. består av; 2subber, 4 6*9 2 forsterkere. kan skrive under på at dette BRA! Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 jeg selger en fet 4-kanaler fra Pioneer og også to 6x9" fra JBL.. se Denne linken for mer info :) Totalpris på dette vil bli 2700,- for begge deler da :) Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mh01 Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Jeg er ute etter anlegg til rundt 7000 kr. Helst brukt! Jeg er ute etter: - 2 subber (helst 12") - 2 forsterkere (en 4kanaler og en 2kanaler) - 1 kondis. Send meg tilbud, helst PM. Fint om dere legger ved bilder. Fint om det meste er i samme merke! Har som sakt rundt 7000 kr å bruke! Mvh Henrik hei hei jeg har sjekk linken...http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=64725 kan sende bilder på mail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apall Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Anlegg er kjøpt fra USA. :) Bilder av prosjektet kommer i løpet av kvelden :) Mvh Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg