{bct}=TOY= Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Her er bilde... ser det litt dårlig men er bulk både over og under lista. Og fryktelig møkkete bil... Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hmm, e da mulig, ikke alle som sku ha hatt lappen, kan ikke vere edru dei som har kjørt i deg, men men, høyrtes no ut at skaden va umensklig dyr da:cool: Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Sorry OT, men hva slags sideskjørt har du? Lønner seg å kjøpe seg en dør ja, og deretter lakkere, men det var det å finne seg en dør til cab da...:wonder Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hmm, e da mulig, ikke alle som sku ha hatt lappen, kan ikke vere edru dei som har kjørt i deg, men men, høyrtes no ut at skaden va umensklig dyr da:cool: Sjedde på en stor parkeringsplass i lillehammer.. sikkert kvinfolk... haha... :P Nei ikke alle som skulle hatt lappen... men men... bittre penger!!! Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Sorry OT, men hva slags sideskjørt har du? Originale G3 cab-skjørter.. En kamerat jeg bor med har vertfall samma på sin G3 cab, så har vurdert å bytte ei natt han sover.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Du kunne vel ikke funnet et bedre bilde til oss, slik at vi ser LITT bedre ;) Syns de så cleant ut.. :idea: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Har dette liggende, ikke akkurat noe Pulitzer-materiale, men.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Jammen, dette ser jo sexy ut da! Men passer det til våre biler? Hum hum.. alacocaina Sorry OT.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hm, husker det ble diskutert noe rundt dette en gang, ikke ikke pokker om jeg finner igjen den tråden.. :( Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Kanskje ikke så rart, siden jeg lette på feil forum.. :P Sjekk denne tråden, selv om jeg ikke helt tror det kom noe svar på det du egentlig lurte på.. :) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=37785&highlight=sideskj%F8rt Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hmm! Hørt med Møller da? Kanskje jeg skal prøve å fylle igjen den ruglete kanalen min eller noe da? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 det overslaget var på lillehammer karosseri og lakk, lillehammer bilskadesenter eller hva de het skulle ha 14k..... i helvete da.. hørt hos liens karroseri opp mot follebu a? eller det lakkverkstedet ved gamle opel ( der ride kommer nå.. ) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Hm, husker det ble diskutert noe rundt dette en gang, ikke ikke pokker om jeg finner igjen den tråden.. :( da må du isåfall frem med vinkelslipern og skjære ut kanalene hans.. for de er nemlig av stål. og er igrunn kanalen :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Originale G3 cab-skjørter..En kamerat jeg bor med har vertfall samma på sin G3 cab, så har vurdert å bytte ei natt han sover.. :D JA er orginale g3 sjørt ja... tar du døra hans på såmme natta eller?? hehe... Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Du kunne vel ikke funnet et bedre bilde til oss, slik at vi ser LITT bedre ;) Syns de så cleant ut.. :idea: Skal se om jeg får til et bedre bilde en dag, men har ingen andre bilder nuh... Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg