{bct}=TOY= Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 oi? harru tatt den nå? kjørte forbi bilen din ved mix i sta, da måtte ejg bare se om leppa di var der, noe den var da.. ikke mer en 2 timer siden el no, ikke det engang.. Jepp tok den i industrigata på vei hjem.. snøen mellom hjulspora var litt hardere enn antatt... Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Jepp tok den i industrigata på vei hjem.. snøen mellom hjulspora var litt hardere enn antatt... industrigata suger! sleit der sjøl i går før de fikk brøyta.. slappe med brøyting i denna byen støtt syns jeg. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 industrigata suger! sleit der sjøl i går før de fikk brøyta.. slappe med brøyting i denna byen støtt syns jeg. Ja det er ikke prioritert akkuratt.. Så får se hva jeg finner på.. håper det funker å reparere den.. Men blir vel uten leppe og tåkelys i vinter da.. Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 En ting eg har lært: Senka bil + stylling + snø= Dødlig kombinasjon, la bilen stå heima i staden!! Men da vei du vel allerede :rolleyes: Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 En ting eg har lært: Senka bil + stylling + snø= Dødlig kombinasjon, la bilen stå heima i staden!!Men da vei du vel allerede :rolleyes: Funka fint forrige vinter... Nei bilen kommer nok ikke til å stå, men blir en vinter uten leppa ja... Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Sto parkert på lurhauden når jeg ar på jobb på lørdag og når jeg skal hente bilen klokka 5 har noen kjørt inn i døra mi!!! da mener jeg ikke liten ripe men diger bulk!!!!!!! Nå er jeg ganske sint her. Noen fra Lillehammer som ser en bil med litt ekstra blåfarge er jeg veldig interisert i no tips!!! Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Sto parkert på lurhauden når jeg ar på jobb på lørdag og når jeg skal hente bilen klokka 5 har noen kjørt inn i døra mi!!! da mener jeg ikke liten ripe men diger bulk!!!!!!! Nå er jeg ganske sint her. Noen fra Lillehammer som ser en bil med litt ekstra blåfarge er jeg veldig interisert i no tips!!! faen da.. nok en idiot som herper en bil i byen.. skjedde meg for ikke så lenge siden og.. hører jeg no, skal jeg si i fra.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 faen da.. nok en idiot som herper en bil i byen.. skjedde meg for ikke så lenge siden og.. hører jeg no, skal jeg si i fra.. Thanx... på lurhaugen å kikke på biler i morra ja.. grrrrrrr :ex_machin Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Lurte på om det var noen av dere andre med cab har som har bygd no anlegg i bilen og hva slags løsninger dere har.. har bestilt meg litt komponenter nå så blir litt prosjekt mot sol og sommer. kunne tenkt meg å se hva dere andre har i caben og høre hvordan lydbildet deres er, hvor bra isolert er det bak der liksom? Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 noen som kjenner noen som er flinke til å rette ut bulker for en billig penge?? Fikk tilbud på rep på døra her om dagen og det kom på 11.000,- Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 En ting eg har lært: Senka bil + stylling + snø= Dødlig kombinasjon, la bilen stå heima i staden!!Men da vei du vel allerede :rolleyes: Eller at man har vinterstylling :D Så lenge holdt leppa mi i vinter... gikk fint sist vinter men nå gikk det et snøfall gitt.. Noen som har en billig org fanger å selge er jeg interessert... Gundersenautoparts har jo en salgstråd der han hugger en GOlf 3, hør med han du..... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 noen som kjenner noen som er flinke til å rette ut bulker for en billig penge?? Fikk tilbud på rep på døra her om dagen og det kom på 11.000,- Hm, sjekka pris på brukt dør hos høggern ellerno..? Må vel være billigere enn 11.000 selv inkl lakkering.. Møtte deg i Lhmr sentrum for noen uker siden forresten.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 11 000?!? for å rep dør?!??!??! gud bedre meg.. da hadde jeg kjøpt ei dør hos høggern i stedet tror jeg.. :P hvor har du fått den overslaget der a?! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Vinterstyling er oppskrytt... hehe.. neida skulle nok hatt det men... Vært inne på tanken å få tak i dør ja, men siden det er cab er det liksom ikke overflod av de dørene.. sjekka på bruktbildeler.com men fant ikke noe.. hvis noen kommer over no så si ifra da. det overslaget var på lillehammer karosseri og lakk, lillehammer bilskadesenter eller hva de het skulle ha 14k..... Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Jekla kipt me folk som stikke av!!! Sku hatt i ræva me en øks anger2 Har du bilde av skaden da? Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg