rs_cossie Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Hørte bare at det var noe galt med turboen. Snakka med han Lasse S i går. Han sa at han hadde testa bilen din og at den gikk som faen :D Tenkt og gjøre noe mere med cossien i senere framtid da??. Hvilken type interiør er det i den??? Skinn eller tekstil?? Siter Ford Sierra Rs Cosworh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet Februar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Blir ny go-turbo i nærmeste fremtid, slik at jeg kan hente ut de 350hk´ene jeg skal ha :D :D :D :D Samt litt "småprylar" for økt veiholdning. (er allerede Eibach senk. og gul-koni på den) Er ikke skinn nei, men dørk- tak- og dørtrekk er skiftet pluss at stolene ser ubrukte ut. :) Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cossie Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Oki. Mye gamp er de i den nå da???? Sitter den godt på veien eller? Har du nå planer for hvilken turbo du skal slenge inn. Se på http://www.rsownersclub.co.uk Der brukte de å stå anbefalinger på turbo og div trimm :D Siter Ford Sierra Rs Cosworh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 denne bilen må det jo slenges opp bilder av :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet Februar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by Flasher denne bilen må det jo slenges opp bilder av :D Skal se om jeg får lagt ut noen bilder i nærmeste fremtid.:) Litt kjipt med org. Cossi felger da men. :( Iallfall når hjulbuene er så valsa at det går på 10*17 m/ 245 dekk bak. :D rs_cossie: Det sitter 290 trim i bilen, men det er med org. I/C og motor. Jeg har RS500 I/C og balansert bunndel med porta topp. Sikkert noe mere da, men trykket er skrudd ned for å skåne min stakkars turbo. :D :D :D Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cossie Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 hehehehe:D :D :D . har du tenkt noe på å slenge på noe annet da?? ny bensinpumpe og kankje Bosch 400 bensindyser. er ikke det lurt da når du begynner å få så mye hester som 350. :confused: . Snakka nå med en her en dag som hadde ei ny overhalt rs500 girkasse til salgs;) visst du har lyst på det, men t5 kassa holder sikkert i første omgang Siter Ford Sierra Rs Cosworh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet Februar 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Originally posted by rs_cossie rs500 girkasse til salgs Hva er prisen ca???? :cool: Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cossie Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Han var ikke sikker. Han ville se va folk ville gi for den, Du finner han nå IRC på cosworth.no husker ikke helt va han kalte seg men skal prøve å finne det ut . Har du lyst på ny kasse eller???:D Siter Ford Sierra Rs Cosworh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg