Gå til innhold

Anti-Fotoboks spray ?

Ranger emnet


OleVik

Anbefalte innlegg

Leste på http://www.photoblockershop.no/ om en spray med klarlakk som gjør at skiltet reflekterer helt hvitt og gjør reg nummer uleselig ... Noen som har testet dette ? Funker det er det jo must!

 

Det jeg har hørt er at det ikke fungerer på skilt i norge pga. uthevet skrift på skiltene... :(

det fungerer vistnokk på på helt flate skilt!?

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

 

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke kan "lure" fotoboksene kan det jo være en fordel og vite hvor di står.... Road Angel

 

Litt dyrt mene...

 

 

 

 

Mvh SunIx^

 

 

Nyeste topcom programvaren kommer med fotobox varsel og hvilken hastighet det er på veien. koslig GPS programvare ;)

- Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk

- BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal funke om det er en "blits" boks, da er det bare å spraye med klarlakk.

- er det en infrarød boks så funker det ikke.

*spray og prøv med kameraet ditt, så en test på svensk tv med svensk vegvesen i "pluss" på svt2 tror jeg, og det funka bra med klarlakk...! - men bøter om dette blir oppdaget er jo stor.

 

---

garantere ikke noe, jeg sier bare at det iallefall funket!

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulempen med gps og programvare er naturligvis at du aldrig kan være helt sikker på at programvaren har fått med seg de nyeste fotoboksene. Dessuten er det vel slitsomt å hele tiden sørge for at programmet er oppdatert??

 

En eneste ting som er kjempefint med denne sprayen er hvis du skal ta bilder av bilen din selv og du ikke er interessert i at alle ser skiltnr ditt, ihvertfall hvis bildet taes med blits.

 

Da er det jo enklere å bare rediger vekk skiltnr på pc'en. Det kan man gjøre selv med paint i windows!

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Jeg så en episode av Myth-Busters på Discovery Chanel der de testet slik spray, samt cd'er hengende i frontruta, dingling med nøkkelknipper, bilen kledd med aluminiumsfolie, speil på taket som snurret osv, osv... Ble brukt mot både radar og laser så vidt jeg husker, og INGENTING funket. Slike produkter er søppel.

Myth Busted...

Kjører en For Det Meste 99' Subaru Impreza GT med bare to dører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår