bmw-styling Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Har kontakter vettu.. Er faktisk flere butikker som har fått de inn allerede, men de har ikke lov til å selge de før 9.mars. Men jeg kjenner en som driver en butikk, så jeg fikk det i dag. Da har vedkommende brutt sperrefristen og kan dermed forberede seg på konsekvenser, miste fremtidige avtaler med leverandøren, evt. miste lisensen. Hilsen en næringsdrivende. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 det ble sendt fra cdon på torsdag hos meg... så da må det jo være her i morra.. :) blir en fin kveld Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Da har vedkommende brutt sperrefristen og kan dermed forberede seg på konsekvenser, miste fremtidige avtaler med leverandøren, evt. miste lisensen. Hilsen en næringsdrivende. hahaha...Busted Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Det er slik at når én forhandler har brutt sperrefristen, følger øvrige forhandlere etter, men det er den første som blir lidende av konsekvensene. Er det i salg allerede, så er det i salg. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Sjekk her for å holde dere oppdatert på forandringer i PAL/NTSC... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 det ble sendt fra cdon på torsdag hos meg...så da må det jo være her i morra.. :) blir en fin kveld Samme her, og jeg gleder meg som en stooooor unge :) Noen som vet om noen screenshots fra spillet eller, utenom de som ligger på dcon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Fint for deg... Hvordan er spillet? sombrero -Krissa den spillbutikken på ski har spillet ute i butikken. bare å dra visan :) så kan du skulke skolen imorra Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Samme her, og jeg gleder meg som en stooooor unge :) Noen som vet om noen screenshots fra spillet eller, utenom de som ligger på dcon? http://www.gtplanet.net Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 den spillbutikken på ski har spillet ute i butikken. bare å dra visan :) så kan du skulke skolen imorra Hvilken butikk i ski? Lukter skulking her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hvilken butikk i ski? Lukter skulking her. hva hetern a.....EB-games eller noe. mulig han i klassen min bar ljuger. men er jo verd å sjekke :) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 hva hetern a.....EB-games eller noe. mulig han i klassen min bar ljuger. men er jo verd å sjekke :) Var akkurat innom. De sa de ikke hadde noen mulighet for å selge det før onsdag. Men men, fikk kjøre Supra på Nordschleife så det var verdt turen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg liker ikke helt det jeg leser om at spillet automatisk lagrer når du kjøper en ny bil. Det skal visstnok ikke gå an å ta ut minnekortet heller, da fryser spillet seg. Med andre ord, ingen prøvekjøring fra nå av :S Når du har brukt alle pengene dine på en bil som viser seg å være ubrukelig - synd for deg. Selg den og få igjen bare en fjerdedel av hva du gav for den... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 kan hende at jeg får det til bursdags gave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Denne her gleder jeg mest til:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg er alltid å treg med å bestille og være først ute, så det er vel utsolgt før jeg rekker å dra i butikken å se etter det. Men jeg gleder meg alikevel, har 100% på 3ern. Du kan komme til meg og hente kvittering på forhåndsbestilt GT4 (Elkjøp) hvis du vil. Jeg fant ut at jeg har forhåndsbestilt to steder;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg