Besteveskant Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Legger ved en link jeg så kan dere se der... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=666863 Kan ta innbytte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Større bilder kan sendes om ønskelig... :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Legger ved en link jeg så kan dere se der... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=666863 Kan ta innbytte.. Opp med seg:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Opp med seg:)) Byttet forige uke: Ny frontrute Register reim Vannpumpe og thermostat Oljekjøler Håndbrekk wirer på begge sider Bilen er nå i meget bra stand, ikke noe tull med den.. Tar gjerne innbytte i en Golf 3 tdk!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Byttet forige uke:Ny frontrute Register reim Vannpumpe og thermostat Oljekjøler Håndbrekk wirer på begge sider Bilen er nå i meget bra stand, ikke noe tull med den.. Tar gjerne innbytte i en Golf 3 tdk!!!! Hallo......Ingen som er vil ha en corrado i meget bra stand??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 jeg vil, men ikke før sent i april :mad: Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 jeg vil, men ikke før sent i april :mad: Jammen da tar du kontakt da veit du..Registerer bilen og betaler den JÆVLA årsavgifta, så kan du kjøpe den ferdig registrert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 solgt den eller...? Bytte i golf 2 pluss mellomlegg..? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 solgt den eller...? Bytte i golf 2 pluss mellomlegg..? åssen golf har du da, kanskje jeg kan ta den, og du den andre bilen.... kjenner selgern Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 det er en 1.8 L forgasser, 5 dørs, med clean bakluke(trenger litt sparkel) nytt senkesett og dempere +div... har både 4lykters grill og JOM emblemfri 2lyktersgrill og 90 fanger bak klar til å settes på... Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 det er en 1.8 L forgasser, 5 dørs, med clean bakluke(trenger litt sparkel) nytt senkesett og dempere +div...har både 4lykters grill og JOM emblemfri 2lyktersgrill og 90 fanger bak klar til å settes på... Gir du meg nok i mellom tar jeg den i innbytte jeg veit du!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Gir du meg nok i mellom tar jeg den i innbytte jeg veit du!!! Opp med seg, også prøver jeg å legge ut bilde... http://i4.photobucket.com/albums/y112/Besteveskant/P1010292.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg