dN4iD Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 1.Lurte på om noen har noe peil på "SPL" som i et merke som lager høytalere til bil? 2.Tenkte jeg skulle ha meg 2x10" valget låg på Pioneer sin 10" 101spl. Men så spurte jeg litt rundt. Var en del som sa jeg heller burde gå for Alpine sine Type-R 10" ? Takker for alle svar :) Siter Xr3i Powa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 1.Lurte på om noen har noe peil på "SPL" som i et merke som lager høytalere til bil? 2.Tenkte jeg skulle ha meg 2x10" valget låg på Pioneer sin 10" 101spl. Men så spurte jeg litt rundt. Var en del som sa jeg heller burde gå for Alpine sine Type-R 10" ? Takker for alle svar :) Hva mener du?? :rolleyes: Har sett mange produkter som har sneket spl inn i navnet uten at det trenger å være et pluss . Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dN4iD Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Som disse: 12" eller 10" Har skaffa meg dette 5" frontsettet billig. Venter på det, kommer vel iløpet av uken. Er litt nyskjerrig på dette merket. Men finner veldig lite om det! Ikke har di hjemmeside heller, som jeg har funnet hvertfall. Siter Xr3i Powa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 hehehe, det kompsettet har jeg også kjøpt :) har kun prøvd det uten å sette det i dørene, og med en rævva boss forsterker, men virker som det var god lyd i dem :) skal ha de i dørene baki, så for meg spiller det ikke så stor rolle akkurat :) Uansett, tror de er verd pengene ja :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dN4iD Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Hehe, ja men det høres bra ut :D Bydde 375,- på qxl. Vant visst også uhhmmwhat? Siter Xr3i Powa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg