Janza Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 har du noe bilde av vingen du har bestilt? er den stor? M3 stil? stå på videre:) er m3 look ja. sånn passe stor ikke overdrevent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 er m3 look ja. sånn passe stor ikke overdrevent veldig pen:) blir fin med m-tech stylinga du har;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Hvor får man kjøpt sånt ratt? Så "deilig" ut :) mekonomen selger luisi ratt! meget billi faktisk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 er m3 look ja. sånn passe stor ikke overdrevent m3 vingen er søt! men søtest med dn "flippen" bakpå :) (helst i carbon) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 m3 vingen er søt! men søtest med dn "flippen" bakpå :) (helst i carbon) har sett på den ja er strøken, men koster ganske mye, så i tyskland der kunne jeg fått det billig men har alerede bestillit så.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 veldig pen:) blir fin med m-tech stylinga du har;) ja trur nok det hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 nå her jeg bytta olje og olje filter det trengtes sårt... hehe men så begynte jeg å bytte shortshiften fikk til alt men ikke de som holder stanga ned... se bilde de ringene skal ned over kula å under stanga.. hvordan skal jeg få på de kan jeg skru fra hverandre stanga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 De ringene og den fjæra var ikke på min shortshift, og jeg kan heller ikke se hvor de skal hen. Sikker på at du trenger dem? Forresten: Selve stanga er nok egentlig fra en Z3 (det tror jeg min var), så kanskje de ringene er til Z3'en? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 De ringene og den fjæra var ikke på min shortshift, og jeg kan heller ikke se hvor de skal hen. Sikker på at du trenger dem? Forresten: Selve stanga er nok egentlig fra en Z3 (det tror jeg min var), så kanskje de ringene er til Z3'en? de ringene å fjæra er fra orginal stanga dem skal sitte rundt som vist på tegning... men tror jeg bare tar å sliter den ringen på hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 jeg fikk på den ringen nå tok å filte den litt i kantene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 fikk vinga i går :D den blir bra. har ikke montert den bare lagt den oppå. så fikk jeg nye dørtrekk i skinn i dag :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Ser bra ut detta! Et lite tips: Lakker nålene i speedon din røde eller annen mørk farge, du kommer ikke til å se dem ordentlig mot de hvite skivene når de er hvite.. Jeg "lakkerte" mine blå og det ble ganske bra.. Brukte blå sprit-tusj i mangel av noe bedre.. hehe.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 lurer på om jeg skal ha samme farge med noe mer metalic eller noe annet i. det får jeg se ann etter vært, vis det blir en ny farge blir det svart eller en blå farge av noe slag. Blått blir bra! :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 begynner og ta form nå, blir bra;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 begynner og ta form nå, blir bra;) ja har hjelpi på litt men er litt rust som må tas det er litt treigt men etter det så er det bare å lesse inn intriør osv :D gleder meg, selvom jeg ikke får kjørt noe særlig på 1 og 1/5 år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg