DiamantsvartE30 Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Wæh! var det slutt? Spennende å følge med på hva andre gjør med e-30`ne sine :) Siter Org 90A 14,4v reg + Stinger SP1000 Pioneer DEH77mp :-) Velocity VR450 2x150w + Phonocar Mono 1x1200w Seas Lotus Performance + DY 9410 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Har skjedd mye med denne! Blir bra ser det ut som! Fått satt i B25'en? hadde neddi 2,5'en men måtte ha noen nye deler, som hjerne, mellom aksel, oljekjøler. så tok jeg den ut igjen, satt i den gamle så nå er den der men skal få neddi 2,5 bare få deler som passer først ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 hadde neddi 2,5'en men måtte ha noen nye deler, som hjerne, mellom aksel, oljekjøler. så tok jeg den ut igjen, satt i den gamle så nå er den der men skal få neddi 2,5 bare få deler som passer først ;) Okey;) Har du montert 325 bakstilling også? sånn at du har skiver bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Okey;) Har du montert 325 bakstilling også? sånn at du har skiver bak nei har ikke fått gjort det er på utkikk etter en 325 bakstilling helst med 25sperre. men uansett så skal jeg få på skiver ettervært. tenkte også å bygge om til 5bolt så jeg får på noen ordentlige felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Janza: Du har fått PM. Full innboks eller lenge siden du har vært på forumet? ;) Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 dødsfett prosjekt.. keep up the good work cheers Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 fett prosjekt..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 takker. pussa litt på bakskjermen nå, så må bare pusse enda mer så kommer det seg hehe.ta bilde etter på sea west jeg har sendt pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Kommer det no bilder her snart eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Dritfett prosjekt! :) Imponert! Så ikke at det ble M3 "styling" på deg før nå, kult da :) Hvor mye ga du for fangere, skjørter og skjermer om jeg får spørre? Fett å bygge om, sette i gromme motorer osv, litt "bedre" med 316, 320 osv for ikke å herpe originale M3'r, men litt kjipt med kasetten bak da, mye slit for å få lik c-stolpe... Men bilene blir jo fete uten den modifikasjonen og! Flere eksempler på det! Mest svenske egentlig ;) Gleder meg til flere bilder, i hvert fall med lakk! Noen som vet hvor brede originale M3 skjermer er? Stå på, jeg føger med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Dritfett prosjekt! :) Imponert! Så ikke at det ble M3 "styling" på deg før nå, kult da :) Hvor mye ga du for fangere, skjørter og skjermer om jeg får spørre? Fett å bygge om, sette i gromme motorer osv, litt "bedre" med 316, 320 osv for ikke å herpe originale M3'r, men litt kjipt med kasetten bak da, mye slit for å få lik c-stolpe... Men bilene blir jo fete uten den modifikasjonen og! Flere eksempler på det! Mest svenske egentlig ;) Gleder meg til flere bilder, i hvert fall med lakk! Noen som vet hvor brede originale M3 skjermer er? Stå på, jeg føger med :) takker. ga 7lapper for skjørt, fangere og skjermer. alt i glassfiber uten noe fester. motor blir i første omgang en m20b25, men ettervært har jeg tenkt turbo på den men det blir en stund til vis ikke jeg plutselig blir rik da. har ikke tenkt å bygge om bagasje lokk og stolper trur jeg hehe. orginal m3 skjermer er 4,5cm vis ikke jeg tar helt feil. bilder med lakk kommer nok ikke før på ny året engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 var en som lurte på om jeg kunne legge ut noen bilder av ting jeg gjorde når jeg satt på skjerma så tenkt jeg slenger ut det. pussa bilen for rust zink sprayet det lakkerte og tectyl behandelt det. kapping av hjul buer. dette er etter jeg baka opp hjul buen og sveiset den pluss og lagt silikon rundt. også tectyl behandla innerskjermen. her er skjermen limt og skrudd på plass. litt sparkling samma er gjort med forskjerming. så er det mye pussing bensin lokket måtte også forlenges så jeg kappa røret tett av og satt på en slange. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 nå har jeg fått nye bærearmer, lenkearmer, endeledd, ebc skiver og klosser og jeg venter på powerflex foringer og justerbart senkesett. har også fått meg felger 8,5*17 og 10*17 rh 3delte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 bilder takk!:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 bilder takk!:) tar og slenger opp noen senere i dag ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg