Gå til innhold

Janza: bmw e30 - bred m3 replika

Ranger emnet


Janza

Anbefalte innlegg

  • Svar 211
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bruker rundt 1 liter på mila. e30 er fine biler ja ;) hehe

Da kjører du pent, hehe.. Min bruker 0.96 på langkjøring og 1,2 ca på "normal" kjøring.. Nå har jeg trimkam og sånn og da, noe som resulterer i at jeg gasser en del.. hehe.. Er jo så morro å kjenne draget.. :)

Er ikke noe problem å bruke 2-2.5 ltr på mila..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjører du pent, hehe.. Min bruker 0.96 på langkjøring og 1,2 ca på "normal" kjøring.. Nå har jeg trimkam og sånn og da, noe som resulterer i at jeg gasser en del.. hehe.. Er jo så morro å kjenne draget.. :)

Er ikke noe problem å bruke 2-2.5 ltr på mila..

 

ja nå har jeg jo bare kjørt bilen en gang det var når jeg kjøpte den å ble ikke så hardt kjørt da, var dårlig føre. bilen står uten skilter og jeg har ikke lappen før 1 og et halvt år hehe jævli lenge å vente :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjører du pent, hehe.. Min bruker 0.96 på langkjøring og 1,2 ca på "normal" kjøring.. Nå har jeg trimkam og sånn og da, noe som resulterer i at jeg gasser en del.. hehe.. Er jo så morro å kjenne draget.. :)

Er ikke noe problem å bruke 2-2.5 ltr på mila..

 

Seriøst? Jeg bruker 1,4 på normalkjøring, og 2 på hardkjøring.. Med 535'en, med trimkam og sånt ja.. Hadde den stått i en E30 hadde den sikkert brukt mindre, siden det krever mindre gassing når du har 300kg mindre å flytte på

 

Men tilbake til topic.. Kan bli kult dette! Så forresten en på autopower som hadde estorilblå til salgs.. Meget billig. Finner sikkert bakseter der også.

http://www.autopower.se/powerborsen/annons.asp?id=154586

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hei, tror faktisk en kamerat av meg har bakseter liggende. er skinn, husker ikke helt hvilken farge, men de var fra en cab synes jeg å huske..info..

 

Til info så passer ikke E30 Cab baksete på vanlig E30 . Mener det er litt smalere. Er mulig setet passer men ikke ryggen.

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info så passer ikke E30 Cab baksete på vanlig E30 . Mener det er litt smalere. Er mulig setet passer men ikke ryggen.

 

går vell ann å bygge til litt bygge ut kanter sidene på vegga så burde jo det gå..?

850 kanke du sende meg pm. når du veit noe mer om baksete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår