Janza Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Ser bra ut detta! Et lite tips: Lakker nålene i speedon din røde eller annen mørk farge, du kommer ikke til å se dem ordentlig mot de hvite skivene når de er hvite.. Jeg "lakkerte" mine blå og det ble ganske bra.. Brukte blå sprit-tusj i mangel av noe bedre.. hehe.. ja får se om jeg ikke skal få gjort det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 tenkte jeg kunne legge ut bilde av kassa jeg skal ha.. er neon i kassa å. (elementene som står i skal byttes) skal legge aliminums plate i bagasjen raicing look.. med plexi til forsterker som skal ligge i reserve hjulet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 foresten noen som veit om hvor man får tak i alimniums plater med riller (raicing floor) i nærheten av oslo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Vet at bilopphogger Stokstad As Smalvollv. 20 har plater . Hadde for noen dager siden i et par forskjellige tykkelser. Fordelen ved å kjøpe hos en hogger er at platene er mindre slik at du slipper de kjempeplatene du må kjøpe hos en metallforhandler. Kostet 30 kroner kg når jeg kjøpte for noen uker siden. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Vet at bilopphogger Stokstad As Smalvollv. 20 har plater . Hadde for noen dager siden i et par forskjellige tykkelser. Fordelen ved å kjøpe hos en hogger er at platene er mindre slik at du slipper de kjempeplatene du må kjøpe hos en metallforhandler. Kostet 30 kroner kg når jeg kjøpte for noen uker siden. takker, ja da blir den en ny tur til stokkstad da hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 nå er nye asfalt matter lagt inn og isolasjons matter. satt på dørtrekk. og fått ny vindusheiser :) skal få lagt gulv matte snart. noen komentarer til dørtrekk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 noen komentarer til dørtrekk.. nice;) har du baksetene i skinn? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hvor fikk du tak i dørtrekka? Høggern? Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 nice;)har du baksetene i skinn? nei hakke fått det ennå skal få trekt om de jeg har vis ingen har grå skinnseter bak som dem vill selge..? dørtrekk har jeg fått hos hoggern ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Så veldig tynn ut den pluss kabeln din, mange watt trekker du av den? Skal ingenting til for at lyden blir dårlig pga tynne kabler.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Så veldig tynn ut den pluss kabeln din, mange watt trekker du av den? Skal ingenting til for at lyden blir dårlig pga tynne kabler.. hmm den var kobla på en 600w forsterker.. skal se nermere på anlegg åsånt etter vært som jeg blir ferdig invendig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 hmm den var kobla på en 600w forsterker.. skal se nermere på anlegg åsånt etter vært som jeg blir ferdig invendig.. Jeg kjørte to forsterkere på til sammen 1100 watt i sommer, og det var på en dobbelisolert 50m2 kabel.. Den du har ser ut som kanskje 10 eller 15m2.. Kjøpte billig dritt kabler til russebilen, samme tykkelse som du har der.. Vi kjørte 2000watt over den, det endte med at bassera blafra på max bass og kabeln ble varm å ta på.. Vi bytte til en mye tykkere en og vi kunne spille mye høyere før man kunne merke at det ikke var mer å gi.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 greit å få med seg. skal ha en forsterker til, så må nok ha ny kabel uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebastian Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Blir det noe framgang her eller? :) Blir rått dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 lenge siden jeg har lagt noe her så tenkte jeg kunne opdatere litt.. lagt ny gulv matte ikke helt ferdi tilpasset men nesten, satt inn skinn setene, lagd ny hatthylle den skal trekkes.. fått alu plate som skal i bagasjen. så byner å komme seg invendig nå mangler å få trekt bakseter, foresten noen som har pris på det? mangler kabler til varme i seta, noen som har det å? og ett side trekk på høyre side bak. pluss litt div små ting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg