Zwixern Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Ønsker å kjøpe følgende deler til 1,8 16v 86modell : Digfiz digitalt speedometer. glassfiber dørtrekk. corrado bakseter. ratt nav. Rallye front G60 breddere. monovisker. 90 fangere Har du noe anna PIMP stuff, eller kult, tuning eller hva det skulle være. legg til et svar. Eller send en pm :) Takker for alle svar :) Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Ønsker å kjøpe følgende deler:jetta frontlys med angeleyes (passer disse på rallye front?) Jetta lykter passer kun på Jetta, men du kan trikse litt! Kjøp jetta lyktene og radiatorsupport. Supporten får du jo omtrent gratis sammenlignet med Rallye fronten. Så kjøper du Rallye-look Jettagrill fra JOM. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Jetta lykter passer kun på Jetta, men du kan trikse litt! Kjøp jetta lyktene og radiatorsupport. Supporten får du jo omtrent gratis sammenlignet med Rallye fronten. Så kjøper du Rallye-look Jettagrill fra JOM. http://www.autospar.no/show.asp?page=znet_eksterioer_165653EOE.htm denne du mener? Hvor får jeg skaffa radiatorsupport da? Hva er det egentlig :P Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 zwixern: Jeg har en 9" bremsekraftsforsterker til salgs om det skulle være ønskelig?? dersom du ikke har en Gti så kjører du trolig rundt med den lille bremsekraftsforsterkeren som er 7" den ligger her bare å samler støv..så om du er interessert så går den billig unna:) Har en del deler til Golf, du får bare sende meg en PM å spørre etter noe, så skal vi se:) mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Vell, jettalyktene fant jeg på en side senest i går. så det ser jeg ikke på som noe problem. Har hørt om flere som har glassfiber dørtrekk også. Men er en her i området som skal selge en bil med det. Så får høre med han! Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Vell, jettalyktene fant jeg på en side senest i går. så det ser jeg ikke på som noe problem. Har hørt om flere som har glassfiber dørtrekk også. Men er en her i området som skal selge en bil med det. Så får høre med han! eg har aldri sett jettalykter med engleøyner. du kan vel forveksla lyktana med desse som eg har vel??? det er xenon look lykter til jetta. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Nå ble jeg ganske usikker, skal få liv i han kammeraten min som kan sia i hode. Så skal jeg se. Vi var ganske sikre på at det var angeleyes... Finnes det ikke Jettalykter med blinkers? Fant meg en fanger på tuning.no som ikke hadde blinkers forran. (den nederste) Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Nå ble jeg ganske usikker, skal få liv i han kammeraten min som kan sia i hode. Så skal jeg se. Vi var ganske sikre på at det var angeleyes... Finnes det ikke Jettalykter med blinkers? Fant meg en fanger på tuning.no som ikke hadde blinkers forran. (den nederste) viss du leser den lille teksetn over så står det: frontfanger - gitter- BLINKLYS/kit. dvs det føleg sikkert med blinklys som du limer på utsida. hør med tuning.no så får du svar. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 viss du leser den lille teksetn over så står det: frontfanger - gitter- BLINKLYS/kit.dvs det føleg sikkert med blinklys som du limer på utsida. hør med tuning.no så får du svar. jajøss, det sto det ja :) la jeg ikke merke til... Får vell se hva som kommer når jeg bestiller da :) Må først få tak i lys og grill osv :) Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 BAM! nananannanana Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 har monovisker liggende jeg! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 har monovisker liggende jeg! Mye skal du ha for den da? :) Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Mye skal du ha for den da? :) 500 ferdig pruta Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 500 ferdig pruta hmm.. ok, god gummi på viskern da? stand? bilde? Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 stand på saken er god den! ikke noe galt som jeg veit om iallefall! gummi'n på viskeren er det vel så som så om Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg