Gå til innhold

GTI stoler, men omvendt av mine stoler?! :P

Ranger emnet


fred_stian

Anbefalte innlegg

Hofff... Har kjøpt meg gti-stoler, kjøpte de av ThaBozz her... Men de er jo feil vei!! :P Den pinnen du drar i foran for å få stolene lenger forover eller bakover ikke stol ryggen , men hele stolen på en måte.. nede foran ved beina der... Den pinnen er på feil side!!! Vanligvis er den på høyre side på sjåfør stolen men på de stolene her er den på venstre! Så de virker (for meg....) som ubrukelige! :(

Noen som har noen gode tips?

For ThaBozz hadde kjøpt de av en kar som hadde de i en golf 1.6, men jeg har sjekka en goooo del golfer og ingen har den på venstre side som den sjåførstolen her har... :S Mens på passasjer stoeln er den jo omvendt så ingen pasesr! :P hehe

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er forholdsvis vesentlig hvem side den sitter på ettersom jeg ikke får tatt stolene fremover og bakover hvis den sitter på feil side... ;)

 

Men har nu har jeg finni ut at det er til golf 1 gti, men passer de til ikke gti'enere også?! spørte på golf 1 forumet men folk ville bare kjøpe de! :P hehe.. får se hva det blir til, kanskje jeg skal prøve å kjøre uten å bruke den pinnen som er på feil side for å flytte forover og bakover og heller bruke fingeren på den pinnen som låser helt under stolen.. Vi får se..

 

Men hvor mye ca er gti stoler verdt? De er ikke veldig pene men det går nok ann å sy de..

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår