mh01 Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 har en 96mod a4 motor for salg kemmen e knukket så toppen må overhales,det følger med alt av lednett + chippa styreenhet, kkk04 turbo motorn er komplett.gått 155.000 km.selges snares for at den tar plass...SELGES BILLIG. kan ordne billig frakt sørover...mail meg eller ring herstrom@grisefylla.com eller 95176991 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Solgt? Jeg er interessert i bare turboen jeg, viss den er i bra stand. Hvor mye er den gått? -- Roger (roger-johan@dnett.no) Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passagt18 Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 hvor mye skal du ha for alt sammen? trenger egentlig ikke lednettet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 og HEEEELT off-topic. Hvor har du fått tak i den mailadressen!??! :D jeg vil også ha.. :rolleyes: Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 en kompis av meg som ordna den.. han som eier dnett. http://www.dnett.no viss du mailer han å spør fint får du sikkert.. mulig man egentli må betale for det, men det skal jeg ikke si sikkert... kent@dnett.no -- Roger Ett annet tips er: http://www.e-webmail.org/ Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 TAKK! :) Unnskyld for at jeg ødelegger salgstråden din. Lykke til med salget! Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlhenrik Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Hvor mye skal du ha for motor komplett? Pm med pris Siter Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig) Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt) Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket) Bmw e30 320i Coupe (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg