Finepix Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Noen som vet hvor mye arbeid dette er? Hva er trikset for å få av lakken på bet mulig måte... bør de glassblåses, eller pusses? Malingsfjerner?? Kom med tips! Felgene det gjelder er Brock B1 i 8,5+10x17" Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Bruk malingsfjerner men det är mye jobb Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Skal man ikke her ta å pusse med fint papir 300 og oppover? Det er vel ikke bare å bruke malingsfjerner? Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 søk! er laget tråder om dette før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Noen som vet hvor mye arbeid dette er? Hva er trikset for å få av lakken på bet mulig måte... bør de glassblåses, eller pusses? Malingsfjerner?? Kom med tips! Felgene det gjelder er Brock B1 i 8,5+10x17" Hvilken type B1 er det a?? Den med litt polert kant fra fabrikk eller helt vanlig? Om du har litt utstyr går det unna på ca 3 timer på de felgene der.. Har selv gjort det på mine.. 8,5*17 B1.. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hvilken type B1 er det a?? Den med litt polert kant fra fabrikk eller helt vanlig? Om du har litt utstyr går det unna på ca 3 timer på de felgene der.. Har selv gjort det på mine.. 8,5*17 B1.. Felgene er av den vanlige hellakkerte typen. Er det bare kanten på dine du har polert, eller er det hele felgene? Jeg har planer om helpolering, så jeg har fått en kompis til å glassblåse de. Har ikke fått de tilbake ennå, så reultatet er uvisst... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Felgene er av den vanlige hellakkerte typen. Er det bare kanten på dine du har polert, eller er det hele felgene? Jeg har planer om helpolering, så jeg har fått en kompis til å glassblåse de. Har ikke fått de tilbake ennå, så reultatet er uvisst... Har de felga med litt polert kant.. Så har bare høyglanspolert den kanten som er der... Du får legge ut bilde av glassblåsinga da når du fårde tilbake.. :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 søk! er laget tråder om dette før Jeg fant liten info om dette på bilforumet. Prøvde å søke men med lite hell :( Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Skal hive ut et bilde når jeg får de igjen ja! Jeg har også prøvd å søke i dette emnet uten å finne så mye... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg