Audimaaan Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Hei. Har følgende deler til salgs fra en 86mod gti 16v. En hel frontlykt En helt rød baklykt 4 Lykters grill med bad look list og tusenmetere som virker :) Effektanlegg 2*2 1/2" rør hele veien. (Et år gammelt) Også bilen da.... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=649477 Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Mye skal du ha for effektanlegget? Er det med enderør, hva slags type i såfall? Hvor befinner varene seg? Pris på badboy lista å? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Hei jeg skrev feil ang eksos anlegget. Det er 2 1/2" hele veien,ikke dobble. Det er med enderør og ja...To stk av typen dtm tror jeg... En hundre lapp for lista... 600 for effekt anlegget. Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Passer effektanlegget til en 1,8gl? burde vel gjøre det, men vet du noe om det? 700,- inkl frakt? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Det skulle vel gjøre det...Er sikkert ikke noe problem å tilpasse det... Må sjekke litt hvordan det er å sende det i posten og sånn..Ellers så er jeg i oslo hver uke hvis du skal dit... Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 få kjøpe bakluka di a?:P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Diggern:Har sendt PM til deg! Pilsen:Tror det er endel større rørdiameter på 16V enn en 8V 90hk.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 har sjekket det ut i dag, blir noen små feil, men er ikke verre enn at det kan fikses med sveise apparat;) hehe.. Om du ikke har fått noen andre bud, skal jeg bare gå innom jobben og sjekke hvor mye jeg får i lønning i morgen, så sender jeg deg pm.. Okei? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Har sendt han bud på PM.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 få kjøpe bakluka di a?:P Hehe...Den får du nok ikke notin Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg