Gå til innhold

Drømmer om rallye interiør..

Ranger emnet


gti 16v

Anbefalte innlegg

Er d noen som har eller vet om hvor d går å få tak i?

Vurderer å gi opp jakten å istedet gå for Corrado interiør,men lurer på om noen veit om d er mye arbeid for å få inn bsksete fra Corrado..?

 

jeg har et rally interiør i rallyen min :) det kan du få kjøpe av meg da jeg skal inn med bus og noen litt bedre stoler til mitt bruk..

i gamle bilen min hadde jeg coraddo interiør i da også med baksete.. måte sveise over noen fester og slik så gikk det greit men måtte også lage noen skom bitter på siden da corrado bak sete er ca 10 cm kortere på vær side...

har du lyst har du lov!!

 

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har rally delskinn interiør som jeg vurderer å selge.. kommer litt an på hva biltilsynet sier om bilen! kan hende jeg selger bilen i deler etter kontrollen!!

92 golf vr6T

x84G60 igjen

x.85golf cl

x.87gsi 2.0

x.83golf gti16v

x84golfgti g60

x93 audi S4 2.2T

x et par golfer for dama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har rally delskinn interiør som jeg vurderer å selge.. kommer litt an på hva biltilsynet sier om bilen! kan hende jeg selger bilen i deler etter kontrollen!!

 

åssen bil er dette da? hehe

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skaffer man det da? Det er ikke akkurat noe folk kvitter seg med...

 

Norsk Bildelsenter kan skaffe, men prisen dems gjør at man må legge igjen en unge eller kona i pant.. Anbefaler heller at du sjekker med svenske huggere, eller fra Tyskland/Sveits.. Kombinere interiør bytte med bilferie..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har mest lyst på rally interiør... liker best delskinn. pluss at de er så bra oppbygde. men golf 3 skinn int. spesielt colour concept er ikke å forakte akkurat. :)

du får komme med et tilbud jeg skal rive det ut nå med engang så det kan sendes snarest det..

94406586 :titties:

har du lyst har du lov!!

 

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du no bilder å sende?Selger du komplett me dørsider å full pakke? Er d elektrisk?

hmm nei , nei og nei.. rally har ikke el seter bilder finner du på nette du vet jo hvordan det ser ut så.. og dørsidene skal jeg ha selv..

har du lyst har du lov!!

 

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår