PerryZaphire Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 jeg mangler tute/horn... noen som har? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 man har da slike liggende og slenge ett sted har .. 2 horns (origianale golf tuter) har .. 1 honrs (latterlig golf tute (original)) :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 har ikke peil på hva lags tute jeg egentlig skulle hatt for den har ikke sittet der siden jeg kjøpte bilen iallefall hehe.... den skal visstnok sitte i fronten...på den siden batteriet sitter.. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 har ikke peil på hva lags tute jeg egentlig skulle hatt for den har ikke sittet der siden jeg kjøpte bilen iallefall hehe.... den skal visstnok sitte i fronten...på den siden batteriet sitter.. skal ikke ha slik tute som noen russebiler har da, med sånn melodi opplegg? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 skal ikke ha slik tute som noen russebiler har da, med sånn melodi opplegg? :nono: No pun intended men synes slikt passer kun til russebiler ! på vanlige biler det dette like harry som alu vinge på en granada:ssip: Forrige eier hadde det montert.... nå ligger det i søpla hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 har de fleste tutene! har slik 2 horns (er bare 1 tone) som er original vag del! kan raske den med meg oppover i morra (lørdag) skal utover og hente deler da Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 genialt Dan :) Men du.... får ikke ordnet penger til helga jeg... men send meg sms på 41856342 når du har fått hjem greiene så kan jeg komme å titte på de iallefall :) Skal garantert ha delene men sliter denne helga.. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 skal slenge inn en melding jeg vettu! =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg