X-ecutioner Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Det at denne tråden er 2 måneder gammel gjør den ikke så relevant lenger, Mr.Omega.. Men forsåvidt, det var ikke den dummeste Bumpen jeg har sett.. han spør jo etter et bilde;) noen(les Hansy) var rimelig bumpete da han kom til forumet:P X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Ja, hva så, det står at man kan bruke søk:D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 haha... nå blei du stille... :P Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Hansy: Søk da.. se om du finner originalbildet;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Hansy: Søk da.. se om du finner originalbildet;) X IKKE TVING MEG!!! :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 hehe.. lenge siden jeg modda denna. Var faktisk en av de første bilene jeg modifiserte... men her er orginal bilde: Det er et flott eksemplar ja.. hehe. hva skal dere med bilde? Hilsen Trond Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg