Maindrive Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 Trenger sårt en ny vifte til varmeanlegget mitt. Den jeg har nå er helt ødelagt. Så var jeg innom Gromstad auto (i Arendal) og de kunne selge med en til 1100. Så er spm mitt, finnes det ikke en grei nettbutikk eller noe annet som er billigere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 Sjekk med hoggeren, er tusenvis av golf2 på hoggern. http://www.bruktbildeler.com der er det masse. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 Trenger sårt en ny vifte til varmeanlegget mitt. Den jeg har nå er helt ødelagt. Så var jeg innom Gromstad auto (i Arendal) og de kunne selge med en til 1100. Så er spm mitt, finnes det ikke en grei nettbutikk eller noe annet som er billigere? Har brukt en til deg om du er interessert.. 400kr... Fungerer som bare det.. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg