zicoz Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Skal hjem igjen om ett par ukers tid, og skal endelig få sett litt på bilen som har stått siden august, blant anne på skiftet bakaksling (endelig). I den forbindelse har jeg ett par spørsmål. Ble endel jobbing med å fjerne rust og skit i dørken på bilen i fjor sommer og golvteppet ser ikke så bra ut da jeg måtte skjære det over ett par plasser for å få det ut. -Er det noen som selger ett fint teppe, eller vet om en butikk som selger det nogenlunde billig? Lakkering; har ett par småskader i bl.a. panseret (ser ut som steinsprut) og en liten rustflekk på sida, i nærheten av blinklyset, i tilegg skulle jeg ha skiftet bakluka og dermed ha lakkert den, og ha lakkert side-skjørt og hjulbuebredderne. -Er det noen vits i å ta få lakkert og ordnet dette nå, eller er det bedre å ta en hellakering? -Vet dere om noen som selger rødt 16v merke? Selger de dette hos Møller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Du bør skrive hvor i landet du befinner deg, tepper er det sikkert mange som har men tror ikke det er så postvennlig. Ang. lakkering er det en vurderingssak du må ta selv. Er bilen f.eks Metalic så er det større tjangs for fargeforskjeller. Emblemer får du hos Møller ja. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zicoz Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Takk for svar. Bilen står i Sykkylven utenfor Ålesund, jeg går for tiden på skole i Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Jeg har et pent blått teppe liggende.. :D Har sort også, men det står i en delebil. 400? Send meg en pm om du er interessert. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 jeg har svart teppe..Gti merke, og rødt 16v merke.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zicoz Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 PM sendt til speedwell da han er i nærområdet, og jeg er interresert i blått teppe da det er det jeg har fra før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg