Team VR6 Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Hei Jeg lurer på om noen hvet hvor man kan forsiker spesielle biler? Det jeg tenker på er om man har en gammel bil som er på kostet mye kanskje bygd om osv. Er jo kjedelig om det skulle skje noe med en sånn bil. For da får man vel bare i gjenn det som står i lista. Tenker da på å få taksert bilen å dukumenter verdien i den. Dette er vel noe som angår ganske mange her inne tenker jeg. Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth_pia Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Har man veteranbil får man OK pris på forsikring. Man kan sikkert få en takst på bilen, for å få verdien statfestet. Men da vil de fleste selskaper skru prisen mye opp for å berge pengene sine. Sikkert noen selskaper som er bedre enn andre da... Siter http://WWW.CRAZY-RACING.COM Polo MPI, mye morro for 6dl på mila... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg