Mariius Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Jeg har bestilt meg facelift :D Surt at man må skjære opp halve bilen for å få dem til og passe! sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 NÅH !!! Gratulerer, heldiggris angry Er da litt overdrivelse at du må skjære opp halve bilen... To stykker blekk som er 5x5cm hver mene æ å huske at det va.. Men, kan ikke du ta bilda under hele prosessen? E sikkert 99stk her på forumet som hadde satt pris på det :) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 http://vwaudi-club.no/?s=viewGuide&GuideID=21 <-- Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 http://vwaudi-club.no/?s=viewGuide&GuideID=21 <-- INGEN TILGANG Du må være innlogget for å få tilgang til denne delen. :) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 my bad! Tenkte ikke over det.Send meg en pm om du/dere skal ha guiden. Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NudleR Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Bilen min ble sånn etter facelift lyktene :D Og Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Dette med skjæring, Jeg skjærte bare javnt rundt i innerkant, man ser hvor man må skjære med engang man dytter inn lykta for å se uansett. Så det er ikke vanskelig. Bare husk å ha de nye ledningene til de nye lyktene klare, og noe "eletrikter" verktøy liggende..Trenger noen kabelsko eller hva det var, husker ikke helt navnet på dem. Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Bare de kommer så, håper og tror de kommer i løpet av uka! Jepp, kan ta noen bilder og litt sånn jeg så folk kanskje skjønner hvordan det gjøres og hvordan det ser ut en gang for alle.. :idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
georgpersen Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Hvor får man tak i ledningene til de nye lyktene? Jeg kjøpte jo lyktene, skulle sette de på nå, men nei da. Det MÅTTE jo være noe jeg hadde glemt:( Siter Audi A3 1.8t 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Hvor får man tak i ledningene til de nye lyktene? Jeg kjøpte jo lyktene, skulle sette de på nå, men nei da. Det MÅTTE jo være noe jeg hadde glemt:( Nye ledninger? Jeg har akkurat bytte til facelift lykter og har ikke byttet en eneste ledning. Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moophous Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Du får tak i de ledningene som mangler på møller, bare lage en overgang. Siter Audi A3 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg