A.R.Giulietta Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Skal selge min Lancia Thema Turbo.... Dette er gjort med bilen siden oktober: Ny vannpumpe, ny reim til balanseaksel, ny dynamoreim, 3 nye turboslanger (dyre), plansliping av topp og bytte av topp paking, nye skiver og klosser bak. Turboen på bilen er veldig dårlig men det kan hende jeg sørger for overhalingen av den... Bilen skulle også egentlig vært inne på eu-kontroll Utstryr: Skinn interiør (alcantara), el. vindu forran, el. speil, ABS bremser, tåkelys forran, sentrallås, motorvarmer, tona ruter, hengerfeste, oppvarmet bakrute, armlene på førerstolen, oppvarmede forseter, justerbart korsryggstøtte, osv.... Bud ønskes... Bilder skal jeg prøve å ordne senere.... ellers er bilen svart metallic. Mvh Ronny Åkerholm Tlf: 91158751 Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Mye feil i elektronikk? Mye rust? Km stand? Bilder? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Andreas_1 Mye feil i elektronikk? Mye rust? Km stand? Bilder? Travers bak må helst byttes (1800 kroner), noe rust i feste mellom kanal og gulv på ene siden (husker ikke om det var høyre eller venstre), el. vindu på førersiden funker ikke... og jeg mangler ryggelys.. ellers er det ikke noe mer jeg kommer på Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Her er det noen bilder..... Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Km stand på bilen er forresten ca 260 000 og den brukte ikke olje før turboen røyk, motoren svetter ikke engang. 2 eiere før meg... far og sønn (sønn født i 1966) Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 , Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 selges for 6 tusen Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=662675&username= Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg