AudiDefender Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Noen som har bilder/film av da den gull-golfen var på Autofil? begynner å bli en stund siden, men jeg har aldri sett den episoden.. Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 mmm..kunne godt tenkt meg denne episoden jeg og..har den på VHS da...(VHS faktisk!) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by vwgolf2 mmm..kunne godt tenkt meg denne episoden jeg og..har den på VHS da...(VHS faktisk!) :D Er det ingen med et tv-kort her da..?:D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 ligger ikke alle autofilepisodene på nett a? Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by jackpot ligger ikke alle autofilepisodene på nett a? stemmer d! men hadde vært litt digg å slippe å gå på nettet hver gang man vil se den lissom...:) noen som forresten husker når denne ble sendt? *sliter med å finne igjen den på NRK Nett-TV:D * Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 tror det er program 1, våren 2003 Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by AudiDefender stemmer d! men hadde vært litt digg å slippe å gå på nettet hver gang man vil se den lissom...:) noen som forresten husker når denne ble sendt? *sliter med å finne igjen den på NRK Nett-TV:D * vår 2003, program 1.. tok litt tid, men fant den tilslutt:idea: Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by eek tror det er program 1, våren 2003 stemmer d.. litt kjappere enn meg du! :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 åja :p Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Hør med Pudding du...Han har sikkert noe!! :P Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Er jo bare å søke på Golf på nett tv så kommer den opp med en gang !!! Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Jeg har den episoden.. ;) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Legg den ut en plass da..Eller få noen andre til å hoste den...:P Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Den kan nå lastes ned her: Autofil - VW Golf MK2 Styling Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by AudiA4_20V Hør med Pudding du...Han har sikkert noe!! :P Haha stemte det gitt :D Beklager min litt slumme rip, lengesiden dette gitt :eek: Originally posted by Cchris Den kan nå lastes ned her: Autofil - VW Golf MK2 Styling Tusen takk så slipper alltid jeg å ha allt ansvaret :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg