boXer Skrevet April 22, 2002 Rapporter Share Skrevet April 22, 2002 Ta dere en god titt på disse sidene her!!! http://www.bonekar.com/VolksWagen/GtpUs.htm :cool: Hva synes dere? Har litt lyst på en sånn GT2 vinge, men Qvarnis skrev noe om at de kostet 70.000kr nye, og er ikke vanlige på brukt markedet :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 22, 2002 Rapporter Share Skrevet April 22, 2002 Originally posted by boXer Ta dere en god titt på disse sidene her!!! http://www.bonekar.com/VolksWagen/GtpUs.htm :cool: Hva synes dere? Har litt lyst på en sånn GT2 vinge, men Qvarnis skrev noe om at de kostet 70.000kr nye, og er ikke vanlige på brukt markedet :( hør med noen som driver glassfiber berksted av noe slag! kan du få custom laget..! koster ikke så mye bare du veit måla! Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2002 Vi får se, tar alt det greiene der tl neste år. Nå skal dritten bare på veien så fort som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1303S Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Kom over denne gamle tråden og ble litt nysjerrig. Til min store skuffelse fantes ikke siden(e) lenger :( Noen som tilfeldigvis tok å lagret bildene fra siden og vil poste dem eller gi meg en link hvis denne siden har fått en ny adresse så hadde det vært meget hyggelig. Takk :) Siter ChristianPF-Racing.no -11 VW Golf 4 motion stv-10 VW Golf TDi-74 1303S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by 1303S Kom over denne gamle tråden og ble litt nysjerrig. Til min store skuffelse fantes ikke siden(e) lenger :( Noen som tilfeldigvis tok å lagret bildene fra siden og vil poste dem eller gi meg en link hvis denne siden har fått en ny adresse så hadde det vært meget hyggelig. Takk :) The internet wayback machine Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg