Gå til innhold

Dodge Ram SRT-10 i Lillehammer Sentrum

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

Holdt på å meie ned et par gamle kjerringer å no bikkjer midt i byen i dag når jeg møtte på drømmebil nr2 på lista mi..

 

Så borti veien at det kom no digert faan skap, som ble bare større og større, tenkte at det var den vanlige ram`n som driv å tusler rundt i byen, men da den kom nærmere så fikk jeg øye på det sinnsyke scoopet på panseret som paralyserte meg totalt, å heldigvis hadde de gamlingene litt reaksjon igjen.. hehe

Fikk bilen opp på siden så så jeg det sto "Srt 10" Åååh Fyyyfaaaaan tenkte je da.. å den lyden da gitt.. sattan..

Så den litt senere parkert i gata og, så den deilige "Viper Powered" langs scoopet..

 

Som de i autofil en gang sa, " Hvis du putter frontfangeren på en srt-10 foran en mini så blir den borte" det gjelder også golf!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svart diger monster.. hehe..

så den igjen i dag og, så jeg holdt på å gå i sida på onkel politi.. :-s :rolleyes:

 

rau en ja, sto no valvoline el no på siden..

 

Men syns den svarte evo 8 her i byen er penest ass.. :P

 

Heller ikke ofte man ser en evo med barnesete og skiboks.. :D måtte le når jeg så den med det i våres.. :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Camryfellow

De selger nok bra. De er nesten hverdagskost her. Svarte som røde.. Kan jo hende jeg ser noen av de samme om igjen hehe...

 

 

Ville heller kjøpt en srt-10 enn evo8 ass....

billigre vel, å mer hk i srt.. :D

 

King of The Road with srt-10

 

 

 

Kommer ikke over hvor stor den bilen er ass... kanskje litt større pga jeg kom i lav bil men.. :rolleyes:

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

Kommer ikke over hvor stor den bilen er ass... kanskje litt større pga jeg kom i lav bil men.. :rolleyes:

 

Trust me, den bilen er en helvetes massiv sak uansett hva slags bil man sammenligner med (foruten om H2 kanskje)...

 

Fronten er jo direkte skummel å møte, og satan, SRT-10 Ram er en heit pickup. Helt klart!

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

svart diger monster.. hehe..

så den igjen i dag og, så jeg holdt på å gå i sida på onkel politi.. :-s :rolleyes:

 

rau en ja, sto no valvoline el no på siden..

 

Men syns den svarte evo 8 her i byen er penest ass.. :P

 

Heller ikke ofte man ser en evo med barnesete og skiboks.. :D måtte le når jeg så den med det i våres.. :D

 

Vet hva du mener. For en tid tilbake, så møtte jeg på en ung dame kjørende i en evo 6, med barnesete, og tilhørende barn. Typen måtte sitte baki:D :D

Da lo jeg godt.

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår