Pompiuses Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Jeg skulle hatt tak i noen grove skruer/bolter samt noen skiver til bilen. Hvor er beste stedet å få tak i noe slikt i Oslo? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Biltema har alt man trenger og litt til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by olsen Biltema har alt man trenger og litt til ;) Nice thumpsup Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Torp fasteners, Wurth, Tingstad( de har en som selger løsvekt. litt lenge rborte i gata) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg