Teddy Boy Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Hei! Lurer litt på om det er vanskelig å få tak i us front til granada? Vet noen om en så si gjerne i fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Hva mener du med US-front da? Det er en amerikansk Ford som også heter Granada, men det er en HELT annen bil! Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Den granadaen vi kjenner her i europa ble solgt i usa, men med doble firkanta lykter foran. Sikkert noe annet forskjellig også. Riktig at det også finnes en amerikansk ford som heter granada som ikke er samme bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Den granadaen vi kjenner her i europa ble solgt i usa, men med doble firkanta lykter foran. Sikkert noe annet forskjellig også. Riktig at det også finnes en amerikansk ford som heter granada som ikke er samme bil :) Den fronten du tenker på tror jeg ble solgt på eiker motorshop i sin tid, vært en del diskusjoner på CGKN, tror ikke den europeiske granada ble solgt i usa, hvis så er det mulig at de har hatt andre lykter da noen stater forbød over ett visst areal på lyktene. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Nei, kan ikke tenke meg at den blei shippa over atlantern! Hvis det var tilfelle, hadde det garantert finnes noen sider på internett! Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Den fronten du tenker på tror jeg ble solgt på eiker motorshop i sin tid, vært en del diskusjoner på CGKN, tror ikke den europeiske granada ble solgt i usa, hvis så er det mulig at de har hatt andre lykter da noen stater forbød over ett visst areal på lyktene. Siden du skrev litt mye "tror", så kan jeg bekrefte det du sier. :) Europeisk Ford Granada holdt seg i Europa og grillen stammer fra Eiker Motorshop. Det var vel en stylinghit på den tiden som gjorde at dem kom i produksjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg