Wheelman Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Har sett litt på Golf VR6, og denne er til nå den mest strøkne jeg har kommet over til under 100k... Noen som har noe info om denne som jeg bør vite om..? På forhånd takk Rune Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 kjenner ikke til denne, men prisen MÅ være prutbar.. det er jo en 92 modell med over 200 000km! høy pris selv om bilen virka pen. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lie Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Hei du! I fjor sommer tittet jeg litt på Golf VR6 også, som jeg synes er en meget tøff bil... Diskret med stor motor. Heldigvis tok jeg en NAF-test, og det gjorde jeg lurt i... Kan jo ramse opp litt fra den, har den hengende foran meg ;) Denne var importert i 95, var en 93-modell, gått 193000 km.... Så veldig fin ut, fin å kjøre bortsett fra mye dugg inni, men det var regnvær, så tenkte ikke mer over det... Reparasjon (bør utbedres): Bremseskiver: skivetykkelsen var under fabrikantens minimumsmål venstre foran høyre bak. Bremseskiver: rustangrep venstre bak høyre foran Tåkelys: virker ikke Varmeapparat/klimaanlegg: virker ikke, dårlig effekt Varmeapparat/klimaanlegg: Vannlekkasje fra varmeapparat innvendig (derfor all duggen, det kom bare mer jo mer man skrudde på :op Dører: Slitte hengsler/bolter, venstre fordør Glassruter: Høyre heisemekanisme virker ikke Anmerkning (trenger ikke omgående utbedring, må holdes under oppsyn) Utvendig tillstand motor: liten oljelekkasje Eksosanlegg: Gravrust midtre Clutch: noe slitt Styresnekke: noe dødgang Rammevanger, vognbunn: noe rust: venstre midten, venstre bak og høyre bak (det var ganske mye faktisk) Glassruter: slitt frontrute Lakk/karrosseri utvendig: bilen er delvis omlakkert Rustbeskyttelse: bør fornyes Konklusjon: Kjøp anbefales ikke (mest pga all rusten) Her har du endel du kan sjekke :D men for all del, jeg digga bilen før den testen... nydelig lyd, og fint drag! Siter Opel Astra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Hva med denne da? Ser jo ok ut,og ikke gått så jævlig langt heller.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=624618 Edit: Eller disse... :) http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=633616 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=649622 mvh Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 den her http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=633616 har vissnok rulla over 300 000 km. chassiet altså.. men skal visst være i bra stand. totalt renovert Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Trur jeg hadde vurdert den siste. Siden den hadde vært voksenkjørt og greier. PLeier å være bedre behandlet da enn om det er ungdommer som har hatt dem før. Merk at jeg sier pleier. Det finnes unntak:D Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by GT_rider Trur jeg hadde vurdert den siste. Siden den hadde vært voksenkjørt og greier. PLeier å være bedre behandlet da enn om det er ungdommer som har hatt dem før. Merk at jeg sier pleier. Det finnes unntak:D hadde jo vært litt fett med en gammal bestefar med tung høyrefot.. riktignok farlig men Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by VWGolfIIHFS Hva med denne da? Ser jo ok ut,og ikke gått så jævlig langt heller.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=624618 Edit: Eller disse... :) http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=633616 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=649622 mvh Den første er grei... kan vurderes, men rs-fronten må bort... nr.2 er ombygd... dvs. ikke aktuelt... siste virker også bra, men jeg klarer ikke intriøret... NAF-test er så klart et must på en sånn bil... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Denne bilen går her hvor jeg bor, har sett den noen ganger og den ser grei ut.. Aldri kikket nærme på den dog.. Men syns kanskje prisen er litt stiv også! Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Ville sett om jeg fant en VR6 2,9 syncro. De bilene er rå, men vokser ikke på trær og ligger ganske høyt i pris. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lie Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Darkstar Ville sett om jeg fant en VR6 2,9 syncro. De bilene er rå, men vokser ikke på trær og ligger ganske høyt i pris. Er dette Golf 2 eller 3? Siter Opel Astra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by lie Er dette Golf 2 eller 3? Golf 3 Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lie Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Tøft, 4wd må da være ypperlig på denne bilen, 190 hk ere på 2.9? Siter Opel Astra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Mener jeg så en 2.9 syncro til salgs for ikke lenge siden.. Lurer på om det ikke var Bergersen på Lunner/harestua som har den, Rune ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Danna Mener jeg så en 2.9 syncro til salgs for ikke lenge siden.. Lurer på om det ikke var Bergersen på Lunner/harestua som har den, Rune ? Er den 4WD..? Har ikke tenkt i handle for stort mer enn 100k tror jeg... Mest mulig orginal bil er et pluss, og Bergersen sin er ikke akkurat orginal :D Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg