licorice84 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 hei! jeg er interessert i å lære meg hva Golf II GTI Wolfsburg Edition er for noe... hva skiller den fra en vanlig GTI 16V? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by GTI-R hei! jeg er interessert i å lære meg hva Golf II GTI Wolfsburg Edition er for noe... hva skiller den fra en vanlig GTI 16V? intriøret, tror det er det som er det eneste forskjellen... se bilder av gamle bilen min, det var en wolfsburg edition http://www.home.no/pater Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 den var tøff, og fyfaen som jeg savner takluka mi:( Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by GTI-R den var tøff, og fyfaen som jeg savner takluka mi:( takluke er digg om sommeren! må ihvertfall ha takluke eller ac på bilen.... begge deler hadde vært fint kiddie Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porrchris Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Har hørt at det bare var en amrikansk greie jeg. Wolfsburg Edition var topp modellen, med bla skinn og Wolfsburg emblem. Siter 06-Golf V 1,9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Porrchris Har hørt at det bare var en amrikansk greie jeg. Wolfsburg Edition var topp modellen, med bla skinn og Wolfsburg emblem. ... ikkeno skinn i min i hvertfall.... er et wolfsburg edition merke på ene forskjermen.... alle som jeg har sett av denne typen har det blå elektriske recaro intriøret, som er på bildene.... di i dørene skal også være blåe.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Porrchris Har hørt at det bare var en amrikansk greie jeg. Wolfsburg Edition var topp modellen, med bla skinn og Wolfsburg emblem. Mk1 cab / golf 1 cab eller A1/rabbit cab i usa blei levert i en wolfsburg edition.. dette var en special edition.. kan hende det er den du tenker på.. er en del andre som er levert som wolfsburg også om jeg husker rett.. bla anna jetta 2003 mod. i usa altså. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg