TypeC Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 henter'n for 2500.. send PM om det er aktuelt Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Maarius: Bremsene er bra Skarnes er 1 time unna Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Hvis det blir til at du plukker delene og skroter den (så du nevnte noe om det i kadett-forumet), så tar jeg gjerne sidetrekkene på dørene og baki, rattet, og venstre sidedør :). Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Er en mulighet det ja, men rattet skal i kadetten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 jeg trenger begge sidedørene.. send meg PM hvis det er aktuelt å selge dem Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Den er grei, men har mest lyst til å få solgt unna hele bilen ganske fort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Hmm... Håper jeg står først i køen til venstre sidedøra? Hadde uansett vært fint om du sendte en pm til meg også hvis du skal selge deler da... Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Lager en egen tråd hvis jeg skal selge deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 2k å jeg kommer fortsatt til helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 kan hente jeg og Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Så 2500 er alt dere byr altså ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 jau er nok det ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Tror jeg hogger den så jeg slipper å betale årsavgifta, den følger jo meg hvis ikke kjøper betaler den. Hvor mye gir folk for dører og dørtrekk a ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Hvordan er karosseriet på bilen... Er det mye rust? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Framskjermene og forntplata er rustne, og det er litt rust her og der ellers ja, men vet ikke hva du mener med mye rust. Du må nesten se på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg