Kuli Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Har betilt med 17" Advanti Foggia med 205/40-17 dekk.. Kom på 10,695kr.. Bilde kommer utover kvelden regner jeg med. Gleder meg til sommer`n.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 kor du bestilte dem ifra? Eg og trenger nye felger til sommeren!!!,,er det krom felger du har bestilt,,såg litt råe ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 har bestilt de på bilxtra men fikk bra rabatt gjennom jobb. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Her er de Gleder meg sykt til våren.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 de var jo skikkelig fin jo :) Må se om ikke jeg også får råd til noe slikt. Fulgte bare med 14" stålfelger til min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Kuli de Kuli :) Grattis da Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Eg bestilte dei når eg sko kjøpa felger..! Likte dei med en gang når eg såg dem i katalogen.. Så etter et par dager, kom kontrabeskjeden.. Dei blir ikkje tatt inn i norge før et par måneder.. Vil eg vente, eller bestille noe annet? Vel.. bestilte noe annet..! Måtte jo ha felger til sommersesongen. :D Og en ting til, dei såg heilt kanon bra i "real-life"... Begynner og trege på valget nå ja! *hehe* Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Fine felger, ja. :cool: Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 kule felger!,,,finnes dem i kvit/sølv farge vist du skjønner hva eg mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt150 Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Nydelige felger! Samme "farge" som mine :) krom lignende greier.. :) Husk.. viss du en gang i sommer sliter ned bremseklossene dine, så skift dem med en gang du hører stål mot stål skrapelyder når du bremser, helst før seff :) Jeg kjørte litt for lenge med stål mot stål, så jeg ødela begge de helt nye bakfelgene mine.. Stålspon svir seg fast i felgen. og det tenkte ikke jeg på.. :( Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Finnes kun i denne fargen. Men har kun skiver foran så det er bare 50% sangsje da for det! hehe.. Men slutter jo å kjøre vis det går på jernet.. Det sier seg selv.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Hmm tror faen meg jeg har bestilt en felg som ligner veldig på din jeg.. Er ikke 100% sikker. Den er iallfall 6 eiket og kobber/gull farget.. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg