Gå til innhold

Street Racing Syndicat PC

Ranger emnet


MeSs

Anbefalte innlegg

Prøvde det igår i noen minutter. Funket helt fint.

 

Når det er sagt, så anbefaler jeg deg å slette det så snart som mulig. Makan til kopi av NFSU2 skal man lete lenge etter. Spillet ser jo nesten helt likt ut. Like gørr kjedelig er det også. Tror jeg spilte ca. 20 minutter, så slettet jeg hele spillet.

 

Nei, tilbake til GTR og RBR. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde det igår i noen minutter. Funket helt fint.

 

Når det er sagt, så anbefaler jeg deg å slette det så snart som mulig. Makan til kopi av NFSU2 skal man lete lenge etter. Spillet ser jo nesten helt likt ut. Like gørr kjedelig er det også. Tror jeg spilte ca. 20 minutter, så slettet jeg hele spillet.

 

Nei, tilbake til GTR og RBR. :)

Er nok ikke heeeelt enig, nfsu2 kom jo egentli etter.. NFSU2 syntes jeg sugde i forhold, for å være helt ærlig.. Lyda var bedre på nfsu2, og styling.. men ikke tuning og kjøreegenskaper.. Stylinga er ikke så jævla riced out på srs heller..

GTR Ruler ;)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. vet ikke hvem som kom først, men poenget var jo at de er jo nesten identiske, så hvis man er lei det ene, så er man lei begge.

 

"Kjøreegenskapene" er bedre, sier du? Skal godt gjøres når begge spillene totalt mangler kjøreegenskaper. Er jo kjøreegenskaper på lik linje med Outrun (fra 1985 eller hvor gammelt det nå er). :)

 

Nei, jeg ser ikke poenget med slike spill. Men så er jo ikke jeg av den typen de prøver å selge dem til, heller (ricer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. vet ikke hvem som kom først, men poenget var jo at de er jo nesten identiske, så hvis man er lei det ene, så er man lei begge.

 

"Kjøreegenskapene" er bedre, sier du? Skal godt gjøres når begge spillene totalt mangler kjøreegenskaper. Er jo kjøreegenskaper på lik linje med Outrun (fra 1985 eller hvor gammelt det nå er). :)

 

Nei, jeg ser ikke poenget med slike spill. Men så er jo ikke jeg av den typen de prøver å selge dem til, heller (ricer).

hehe.. er arcade ja! men fortsatt bedre enn nfsu2 handling messig, kan jo drifte med fwd på nfsu.. sier litt ;)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår