Ottesen Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 halla :). Ja topicen sier vel alt, bilen har nå bare 3'de og 4're gir, orginalt med 4 gir. BIlen er en golf mk1. Har ikke tittet på det nå fordi det er så sent, skal se på det imorra, noen som vet hva det kan være ? Samme hvor jeg setter girspaken så er 3'de gir opp og 4're ned. Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Ville tippe det er noe galt med overføringa mellom kassa og girspaken, sjekk overføringa, så og si alle golf 1\2 har problemer med det når de trekker på årene, hvertfall min erfaring. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by trra Ville tippe det er noe galt med overføringa mellom kassa og girspaken, sjekk overføringa, så og si alle golf 1\2 har problemer med det når de trekker på årene, hvertfall min erfaring. Ja, fordi et er ingenting som peker om kassa her nå, men åssen er overføringa her da ? skjønner jo at det er en stang eller noe, men jeg er ikke så flink på dette fordi jeg skrur alltid på bakhjulstrekkere Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Et bilde sier mer enn 1000 ord, fra golf1 med 4trinns kasse : Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Nydelig, takker ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 stor fare for at det er feilen ja :) Eller som jeg klarte, skulle dra lakkriser med jettan. *pong*! Så hadde hele motoren vridd seg i motorommet... Var så mange NM på maskina... Ehhhrmmm... Eller hjemmemekka motorfeste ved girkassa :S hehe Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by wabby stor fare for at det er feilen ja :) Eller som jeg klarte, skulle dra lakkriser med jettan. *pong*! Så hadde hele motoren vridd seg i motorommet... Var så mange NM på maskina... Ehhhrmmm... Eller hjemmemekka motorfeste ved girkassa :S hehe hehe.... vi snakker masse nm her ja :D jeg har vel ca hele 100 nm i vinterbilen :eek: Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by trra Et bilde sier mer enn 1000 ord, fra golf1 med 4trinns kasse : Sånn ja, fiksa det istad, tok ca 1 min, var bare del nr.55 som hadde hoppet av :) Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg