Gå til innhold

På tide at jeg legger ut noen bilder av bilen min....

Ranger emnet

Rs4 limo

Anbefalte innlegg

den bilen er utrolig pen, og iogmed at ingen andre har slik vinge på a4 (som jeg har sett), så synes jeg det ble pent..

Men du RS4limo, du kan jo fortelle litt om motoren, hvor lenge du har holdt på med bilen, interiør, eksteriør osv..

hvorfor ikke melde deg inn i VACN? :D

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TropicX

den bilen er utrolig pen, og iogmed at ingen andre har slik vinge på a4 (som jeg har sett), så synes jeg det ble pent..

Men du RS4limo, du kan jo fortelle litt om motoren, hvor lenge du har holdt på med bilen, interiør, eksteriør osv..

hvorfor ikke melde deg inn i VACN? :D

Har meldt meg inn i VACN nå....

Motoren...den sitter foran på disse bilen...på langs......neida, som du skjønner prøver jeg å ro meg litt unna her....har ikke skjedd noe med motoren annet enn chip.....Skal prøve å få til noe før sommeren, men det koster å pusse opp hjemme også.....

Bygde bilen på 3 mnd, sto 1,5 mnd til lakk........

Interiøret er det orginale som satt i bilen (sportsstoler) som jeg har trukket omm med nye setetrekk til S4-nye dørtrekk ble også innhandla.

Utvendig er det kun org RS4 Deler+ litt annet for å få eget preg på bilen. Ikke alle liker vingen(nesten ingen), ,men det er sånnt jeg ikke bryr meg om når jeg bygger bil. Vil ha bilen sånn som jeg vil ha den, ikke sånn som alle andre vil ha den.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rs4 limo

Utvendig er det kun org RS4 Deler+ litt annet for å få eget preg på bilen. Ikke alle liker vingen(nesten ingen), ,men det er sånnt jeg ikke bryr meg om når jeg bygger bil. Vil ha bilen sånn som jeg vil ha den, ikke sånn som alle andre vil ha den.......

Er det ikke mye styr med å få org. rs4 deler til å passe på en a4 da?

Helt enig med deg, så lenge det er du som skal ha bilen og gjør den slik du synes er best, andre får ha egne meninger..

Vekte jo stooor oppsikt på rudskogen. har noen bilder av bilen på dataen her :)

med den chipen så er det vell rundt 200hk da eller?

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes å huske at denne var det reportasje om i et eller annet blad, husker ikke hvilket.

Jeg må bare innrømme at da jeg kom bort på Standen til Vi Menn(tror jeg det var) på Gatebil @ Rudskogen der Audien stod,

så stirra jeg så jeg nesten så mannen med ljåen.. :) Tror jeg datt ut noen minutter ellerno..;) Dette er garantert den feteste B5en jeg har sett i Norge..

Ingen tvil om det...

Har blitt skikkelig fan av disse "Cal-look" audiene, og må bare si at jeg bøyer meg i støvet for sånne folk som har engasjement og kreativitet til å bygge disse gjennomførte bilene..

Å som nevnt ovenfor: ER DET QUATTRO??? :D :D

Keep up the work!

1984 VW Golf 1 8VT prosjekt

1987 VW Golf 2 Syncro

1987 DODGE RAM 350LE

x 1996 Audi A4 20V

Lenke til kommentar
Del på andre sider