corollapower Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Har litt forskjellig stuff jeg kunne tenkt meg å bli kvitt så gi bud:) 1 Kicker solobaric L7(ubrukt men gammel type,2003) 2 Ohm DVC 1 Kicker Solobaric L5(sort type, ikke de nye chrom sakene) 2 ohm DVC, Brukt pent i ca. 1 måned 1 Kicker K65.2 frontsett, brukt noen måneder 1 par Infinity 3-veis 8"ere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Priser på disse 2. Sammlet og hver for seg. Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 ehhh no slikt som 3 for L7en og 2 for L5en kansje 4500 sammlet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 pris på infinity? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 http://www.bilradiospes.no/prodliste.php Er de som ligger her forresten En 900 pluss frakt?:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Infinity Reference 8003i? Hvor er kvinnherad?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Hordaland Men trur ikke det blir så gæli frakt å slikt på di:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Går utifra at det er Infinity Reference 8003i siden det er de eneste 8" fra Infinity bilradiospes selger. Er de 100% strøkne? Kan du ta noen bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Jepp, er 8003i det er snakk om:) Eneste som er litt galt er at du må lodde på høytalerledningene siden det var sånn jeg gjorde når de sto i hattehylla mi for best mulig kontakt:) Tror jeg er den eneste i verden uten digitalkamera så bilder er litt vanskelig med de er helt strøkne, har ståt i klesskapet mitt siden jeg tok dem utav bilen, kosmetisk 100% strøkne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 løper ut i bilen for å sjekke om det lar seg gjøre å putte inn 8". Hadde vært fint med reference bak også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Ja det er knall lyd i de og jeg hadde bare en ræva macrom på de da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Om de passer blir et tvilstilfelle. Har du orginalemballasje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Dessverre ikke, har eska tror jeg men ikke isoporen..:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 u got pm:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 bump :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg