Canepa Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Ok tror jeg har forstått det riktig med tanke på hva som er hva men har noen spørsmål. Gul = konstant strøm, bør jeg legge opp egen ledning fra + på bat til denne ? Rød (ACC) = Memory strøm tror jeg. Men litt usikker. Hvordan kobler jeg denne ? har en følelse av at denne også styrer on/off på spillern allså den påvirkes av tenningen på bilen ? Skal denne kobles sammen med konstant eller finnes det en egen ledning for denne i dette nettverket av farger og ledninger ? også var det rød/gul ledning som er belysning tror jeg. Hvor gjør jeg av den ? På forhånd takk :) Mvh Ray Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Sjekk ut bilstereoskolen del to på fremsiden. Der står det en del om dette med kopling av cdspiller. Hvordan kople strøm slik at den evt slukker når du slår av tenning o.l. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 To stk ledninger du burde koble opp selv, fra batteriet til spillern...+ og - ( strøm og jord) Ellers trekker du den siste fra tenninga di og fram til spillern, da sitter du med 3 ledninger. ( prøvelampe er en fin ting her) Koble den fra tenninga på + (strøm) på spillern, så kobler du jord (svart) på (svart) på spillern, og den fra + (batteriet) på memory (gul) på spillern, dette hjelper spilleren med å huske instillingene, så du slipper å stille den inn for hver gang du skrur på spillern. Om du har gjort dette riktig slår spillern seg av/på når du vrir på tenningsnøkkelen ;) Da de orginalkablene som er lagt opp fra før bruker å være minimale, er det lønnsomt å legge opp egne kabler, altså større diameter = mere strøm, ja.. virker mye bedre, enkelt sagt ;) Gul = Memory - Konstant strøm (den kan være blå) Rød = Power (+) - Tennings-strøm Svart = Jord - Gods Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 takk for svar men fant ut av dette selv for noen dager siden :) mere latskap å spørre her før man selv har giddet å kikke på det..! Ikke veldig vanskelig. mvh Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Man trekker forresten ikke svart ledning fra spillern til batteri, men chassis Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg