JuIius Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Jeg er kommet i den situasjonen jeg kanskje må sende bil med transportfirma fra Kristiansand S til Bergen. Noen som har gode erfaringer med noen tranportører? Det er ikke å forakte hvis dere vet pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Har liten peiling her... Men det går vel ann og høre med forhandlere om når/eller om dei kjøre transporter sjøl.. Så spytter du bare i litt selv, for at dei skal slenge på bilen din sammen med bilene dem skal ha oppover..! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Ja, det er en idè. Jeg har forespurt Autolink om de kan hjelpe så håper de er rimelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 NSB har vel egne vogner som de bruker til dette formålet. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg