Rolla_RS Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Ønsker å kjøpe et sub element type Cerwin Vega 154. Altså en 15". Den med "Vega" merket på støv dekselet i midten. Ta kontakt på rolla_rs_1@hotmail.com eller 95137107 Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Ingen som har en slik liggende, eller en i bilen som de begynner å bli lei. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Virkelig ingen som har en slik sub til meg? Ikke vær skjenert, jeg biter ikke..... Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maarius Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Hvorfor vil du ha en slik?? kjører du den max så er det 99% sjanse for at den nedre spideren revner! Jeg og kamerater har ødelagt 6 stk. Vegabasser på denne måten, alle har revna i opphenget nede! Saken er at CerwinVega har brukt samme chassiet som de har brukt før på de eldre bassene med 2" spole....Vega serien har 3" spole og dermed alt for liten plass til en skikkelig spider. Den som er der er en dårlig løsning, altså, ellers så løsner limen, ellers så revner det. Dem spiller veldig bra......så lenge dem fungerer.. Anbefaler deg heller en V-max fra Cerwin-Vega! ....den er billig og funker bedre enn Vega15... og den tåler MYE juling! Jeg har to stk. Siter 86' Ascona 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 er det snakk om en sånn?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Hvorfor vil du ha en slik?? kjører du den max så er det 99% sjanse for at den nedre spideren revner! Jeg og kamerater har ødelagt 6 stk. Vegabasser på denne måten, alle har revna i opphenget nede! Saken er at CerwinVega har brukt samme chassiet som de har brukt før på de eldre bassene med 2" spole....Vega serien har 3" spole og dermed alt for liten plass til en skikkelig spider. Den som er der er en dårlig løsning, altså, ellers så løsner limen, ellers så revner det. Dem spiller veldig bra......så lenge dem fungerer.. Anbefaler deg heller en V-max fra Cerwin-Vega! ....den er billig og funker bedre enn Vega15... og den tåler MYE juling! Jeg har to stk. Jo det skal jeg fortelle deg. Jeg har et par CW LS-15 hjemme i stuen. Disse bassene synger på siste verset. Jeg har også en slik CW 154. Dermed tenkte jeg å bytte ut elementene i LS'ene med 154 element. Men da mangler jeg én, og den prøver jeg å få tak i nå. Enig med det du skriver, min sub har fått byttet spole allerede, men spiller som faen den altså. Har ikke paner om å melde meg på DB-Drag eller noe, men å få liv i stuehøytalerene igjen Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 er det snakk om en sånn?? Stemmer det :) Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maarius Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Javel da forstår jeg litt bedre. Synd at opphenget på disse ikke er bedre, da dem tåler veldig mye effekt!! Spolen er alt for kraftig for opphenget... Siden du skal bruke den i en LS høytaler så må du ha et enkeltspola element da forstår jeg. En kamerat har et element som han muligens skal kvitte seg med, men det er dobbelspola. Siter 86' Ascona 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Javel da forstår jeg litt bedre.Synd at opphenget på disse ikke er bedre, da dem tåler veldig mye effekt!! Spolen er alt for kraftig for opphenget... Siden du skal bruke den i en LS høytaler så må du ha et enkeltspola element da forstår jeg. En kamerat har et element som han muligens skal kvitte seg med, men det er dobbelspola. Enkeltspolet ja, tenkte igrunn ikke på det, har ikke sett eller hørt om noen som har hatt dobbel før nå så. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maarius Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Heter Vega 154 Og 15D4 Siter 86' Ascona 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Heter Vega 154 Og 15D4 Nettopp, da står jeg med æren i behold :) Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Har denne på lur: Som du sikkert ser så er det noe rust i hullet i midten bakpå, pluss bittelitt utpå magneten. Var litt fukt i gamlebilen, så derfor er den ikke 100% fin bak. Membranet ser greitt ut. Heller aldri hatt noe trøbbel med den. Hadde håpt på rundt 1000-lappen, men vet ikke om det er for mye eller for lite... Ville jo helst hatt den selv, men gidder ikke lage ny kasse som passer til bilen jeg har nå, er desverre for kaldt å drive på med denslags. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Har denne på lur: Som du sikkert ser så er det noe rust i hullet i midten bakpå, pluss bittelitt utpå magneten. Var litt fukt i gamlebilen, så derfor er den ikke 100% fin bak. Membranet ser greitt ut. Heller aldri hatt noe trøbbel med den. Hadde håpt på rundt 1000-lappen, men vet ikke om det er for mye eller for lite... Ville jo helst hatt den selv, men gidder ikke lage ny kasse som passer til bilen jeg har nå, er desverre for kaldt å drive på med denslags. Du har fått PM Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg