audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 hei faen a gutta.....skjerp dere a....høres ut som unger jo.....drit i den opphavsretten a! jeg spurte om bilder og det fikk jeg.....TAKK! :D.....bryr meg ikke om hvem som har opphavsretten eller hvem som har tatt dem....skal dere diskutere, så lag en egen tråd om det a! Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 hehe....ja du har nok sikkert rett i det.....men hva med å ha to da....en rwd project og en fwd som vanlig bil.....seff begge med en del villige hester under hooden da ;) :D Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Hvordan ville det funka å kanskje brukt no sierra deler til å bygge om til bakhjulsdrift med....kanskje no cossi greier etterhvert...men bare evt. begynne med en 2 liter DOCH...Hvordan ville bakstillinga funke...? Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 det ville vært unødvendig mye arbeid.. regner med at denne er for brei, pluss at det er ford... bare å bruke ei vanlig rallye bakstilling.. omtrent halvparten så mye arbeid.... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg