Gå til innhold

eg og vil ha laguna leppe!!!!!!!


Antyoui

Anbefalte innlegg

Originally posted by R_Style

for snaue 2 timer siden satte jeg på min laguna leppe på primera`n...! må si det gjorde seg en del, mangler nå bare senkesettet, så blir det fort litt tøffere...! skaffa min på bilia av en bekjent... den er brukt, men er i meget god stand...! betalte 200 kr for den....

 

hmm,,billig!,,har dem fleire "brukte" ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg nevnte det såvidt for han på bilia, at hvis han fant/kom over flere slike "lepper" så skulle jeg ha dem, slik at dere som var intr kunne få kjøpe dem billig av meg, og det sa han at var greit, så han skulle gi beskjed hvis han fant noen flere... så skal mase litt på`n, så får vi se:D

 

er ikke snakk om rare summen det blir for den leppa ihvertfall, hvis han kommer over noen som er pene og i grei stand...!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by R_Style

jeg nevnte det såvidt for han på bilia, at hvis han fant/kom over flere slike "lepper" så skulle jeg ha dem, slik at dere som var intr kunne få kjøpe dem billig av meg, og det sa han at var greit, så han skulle gi beskjed hvis han fant noen flere... så skal mase litt på`n, så får vi se:D

 

er ikke snakk om rare summen det blir for den leppa ihvertfall, hvis han kommer over noen som er pene og i grei stand...!

 

okai,,,:D *stille meg i kø*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke love noe, men får jeg tak i noen lagunalepper, så skal jeg legge opp en ny "tråd" på forumet, så dere som er intr kan få kjøpe...

 

gir fra meg lyd angående dette litt etterhvert... regner ikke med at han får tak i noen brukte med det aller første, men som sagt, skal mase litt på`n...!:op

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår