suggen Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 631 topp er helt flat under, motoren med den toppen har forbrenningskammeret i stemplene, sånn som en turbomotor har. Sjekk nummeret på eksos-siden av toppen, begynner med 1000. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2003 Originally posted by Ticket2Fly Skal sjekke, hvordan gjør jeg dette lettest ?? Men du Robert, så at du ønsket å kjøpe topp i en litt eldre post her !? Hva skjedde, kjøpte du for mange eller :rolleyes: Neida, men jeg må jo ta av en topp for å ta på en ny en da vettu:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2003 Originally posted by suggen 631 topp er helt flat under, motoren med den toppen har forbrenningskammeret i stemplene, sånn som en turbomotor har. Sjekk nummeret på eksos-siden av toppen, begynner med 1000. Og bare for å ta det heeelt med tesje, 1000530 er det du håper på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Januar 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2003 Originally posted by Robert Og bare for å ta det heeelt med tesje, 1000530 er det du håper på. Takker så meget for tips, skal sjekke til uka! Bilen står nå ganske langt unna her jeg bor, men kjører forbi den på vei til jobb..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Februar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Tok litt tid men nå har jeg fått slepa bilen hjem og sjekket nr. Det står 1000-530 imp på toppen så da kan jeg vel bruke toppen din Robert !? Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du skal bytte toppen din mot en annen hvis den du har på nå er bra ??? :confused: Hva koster en topp pkn forresten ?? Og er det noe mere jeg bør bytte ved en sånn "operasjon" ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Februar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Robert skal du selge den toppen eller hva ?? Sendte PM til deg, men fikk beskjed om at innboksen di var full!! Noen andre som har en slik topp liggende ?? Takker for svar........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg