rallyroger Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Gidder de som har filmer/bilder å legge de ut her? så det var mange som filmet og tenkte det var greit å få samlet det litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Er det ikke dette du tenker på? http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=63138 Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by jødahl Er det ikke dette du tenker på? http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=63138 Gol har da aldri vært i Sigdal? :) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by rallyroger Gidder de som har filmer/bilder å legge de ut her? så det var mange som filmet og tenkte det var greit å få samlet det litt. Jeg jobber med film! har bilen din med :D Skal prøve å få ut noe i kveld, senest i morgen ;) Men ja så det var mange fler som filmet fra sidelinjen der, vil gjerne se noe av deres film! :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 ikke for å være frekk eller no, men jeg venter fortsatt på en dvd du skulle sende etter drift day.. 11.2003..... hehe..:rolleyes: Men venter fortsatt i spenning jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by rallyroger ikke for å være frekk eller no, men jeg venter fortsatt på en dvd du skulle sende etter drift day.. 11.2003..... hehe..:rolleyes: Men venter fortsatt i spenning jeg :) Du har helt rett i utsagnet ditt der, men da jeg hadde gitt allt jeg filmet til kompisen til Fredrik Sørlie og han lagde en bra DVD fra Driftday 1, var det litt overkill at jeg skulle lage det samme - og jeg må indrømme at jeg ikke hadde ferdigheter nok til det - den gang... :) Men klage har du rett i og jeg "tok meg vann over huet" Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 klager ikke, bare syter litt;) synes filmene er knall jeg, og helst skulle jeg sett de dagen før vi kjørte.. så...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by rallyroger klager ikke, bare syter litt;) synes filmene er knall jeg, og helst skulle jeg sett de dagen før vi kjørte.. så...:rolleyes: Driver med dette nå :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 her er drømmebilen foreviget jo...:D Film? når? snart? Legg også merke til fangeren bak... har vi vært ute i snøbrøyta eller ikke?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 ingen som kunne legge ut litt film snart? en uke siden GOL tur i dag og fortsatt ingen film.. dårlig med bilder er det og:( At ( pudding ) er treig er vel ingen unnskyldning for alle de andre med film?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 DCN driftetrening Golsfjell http://www.driftfun.com/v1/?cat=3&subcat=0&art=28 Her er filmen til Pudding, godt og vel 100 Mb og 11 min. Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 ingen som kunne legge ut litt film snart? en uke siden GOL tur i dag og fortsatt ingen film.. dårlig med bilder er det og:(At ( pudding ) er treig er vel ingen unnskyldning for alle de andre med film?:D Jeg skal kjøre selv så får ikke filmet "treffet" så mye.. Skrev ikke dette uten grunn. Forbedringer til nestegang er at Fredrik isåfall ber en om å komme dit å lage video. Jeg dro dit for å kjøre og fikk kjørt masse selv så jeg er happy :D At jeg fikk til en artig video med alle som var der i tillegg var bare gunstig! Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg