Jonte Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Rayho Ps. Jonte kan du evt legge noen nye bilder inn. Får nok ikke tatt dem før helga, men kunne kanskje mailet deg dem. Selv kan jeg lite med data:rolleyes: Selvsagt.. Mail til jontepop@online.no :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 sinnsykt pen audi! virker gjennomført, du må gjerne sende bilder til theoo@broadpark.no også;) absolutt noe sånt her jeg vurderer neste gang. (når jeg får igjen lappen:mad: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninjamannen Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Den Supraen i bakgrunnen var jo heilt rå.. hehe Siter /Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercat Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Kjenne han som har den,, Skikkelig okey fyr me beina godt planta på jorda.. he he Siter What goes around comes around Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninjamannen Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Ja æ høre dem sir det, hehe. Veit du ikke at det hete "What goes around REALLY goes around"? Nei det va kanskje nåkka anna.. BTW, Er A4`en solgt? Finner den ikke på nett. Siter /Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Vet ikke om A4'n er solgt, en kompis driver på å vurderer å bytte den i en Mondeo ST200 som han skal selge.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Bilder til carfreaknr1@hotmail.com :) Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayho Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Neida. Bilen e ikkje solgt. Bare vurdere å selge den. Er meget fornøyd med bilen. Mye utstyr, god komfort, billig forsikring og brutalt drag. Er jo det jeg har vært ute etter. Har jo kjøpt 19" felga, å har mer trim liggende på lager, så hadde litt lyst å ha den ut sommeren, å få virkelig brukt bilen. Men har ganske mange bra tilbud. Både bytte og reint salg, så er vel opp tel meg hva jeg bestemmer meg for. E såpass fornøyd, så ikkje no stress. Chris, du må få bytta tel noen felga uten innover tiss. hehe. Siter -92 Mazda Rx-7 Twin Turbo x-03 Smart Roadster Coupè 115hk/190nm 1,7bar x-92 Ford Sierra Cosworth 4wd LTD EDT x-00 Ford Mondeo ST200 x-96 Audi A4 TQ 330hk/450nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayho Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Vet ikke om A4'n er solgt, en kompis driver på å vurderer å bytte den i en Mondeo ST200 som han skal selge.. Er vel heller jeg som vurderer..... jerkoff Siter -92 Mazda Rx-7 Twin Turbo x-03 Smart Roadster Coupè 115hk/190nm 1,7bar x-92 Ford Sierra Cosworth 4wd LTD EDT x-00 Ford Mondeo ST200 x-96 Audi A4 TQ 330hk/450nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninjamannen Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Chris, du må få bytta tel noen felga uten innover tiss. hehe. Ja hvis jeg beholder bilen blir det vel ordentlige felger forhåpentligvis. Dem e jo bære 9,5" brei så skulle hatt nåkka større. Siter /Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayho Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Treng jo ikke være så kjempe mye breiere, men helt anna innpress. Altså lavere ET. Men så må du minst gå opp en tomme i diameter.... Men det ser du nu sjøl. Siter -92 Mazda Rx-7 Twin Turbo x-03 Smart Roadster Coupè 115hk/190nm 1,7bar x-92 Ford Sierra Cosworth 4wd LTD EDT x-00 Ford Mondeo ST200 x-96 Audi A4 TQ 330hk/450nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Er vel heller jeg som vurderer..... jerkoff Okei.. Han vurderer selv også.. Men, det går seg sikkert til vettu.. Begge er råe biler :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayho Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Okei.. Han vurderer selv også.. Men, det går seg sikkert til vettu.. Begge er råe biler :) Mondeo er ikke spes rå i mine øyne. Kanskje rå til å være en mondeo. Jeg skal i såfall selge den videre uansett. Men for all del, er sikkert en ok bil. Får se hva vi finner ut. Siter -92 Mazda Rx-7 Twin Turbo x-03 Smart Roadster Coupè 115hk/190nm 1,7bar x-92 Ford Sierra Cosworth 4wd LTD EDT x-00 Ford Mondeo ST200 x-96 Audi A4 TQ 330hk/450nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Mondeo er ikke spes rå i mine øyne. Kanskje rå til å være en mondeo. Jeg skal i såfall selge den videre uansett. Men for all del, er sikkert en ok bil. Får se hva vi finner ut. Går relativt godt.. Og er jævla pen bil.. Mye utstyr.. Men, for min del, så er det Ford og FWD.. så nei :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayho Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Går relativt godt.. Og er jævla pen bil.. Mye utstyr.. Men, for min del, så er det Ford og FWD.. så nei :) Særlig FWD jeg ikke liker, men kan være det samme for meg. Tar jeg den i innbytte selges den uansett regner jeg med. Men bilen var pen den. Har fått mye bra omtale i diverse magasiner pga dens kjøreegenskaper. Vært testa mye i år 2000 mot Honda Accord Type R, Impreza GT osv. Typisk familieracer. Siter -92 Mazda Rx-7 Twin Turbo x-03 Smart Roadster Coupè 115hk/190nm 1,7bar x-92 Ford Sierra Cosworth 4wd LTD EDT x-00 Ford Mondeo ST200 x-96 Audi A4 TQ 330hk/450nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg