TIMMEY!!!! Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Til salgs Meget pen og påkostet Passat selges nå med tungt hjerte. Grunnet økonomiske omstruktureringer, må jeg nå selge edelstenen min… Dette er en rå bil, både utseendemessig og kjøremessig. Den er bare en utrolig herlig bil, og det kommer til å bli en skikkelig nedtur å selge den. Mitt håp og ønske, er at jeg finner en ny eier som kan stelle fint med den. Her er det meste gjort, og det vil evt være for neste eier å sette prikken på i’en… Dette er en bil for de som liker oppmerksomhet. Snur hoder denne…. Bilen har akkurat rundet 121000 km, og servicehefte medfølger. Norsk bil, og har kun hatt èn eier før meg. Ble kjøpt ny på Møller Follo. Eu Godkjent mars 2004. Den er godt holdt, og helt strøken innvendig. Røykfri. Sportssetene med delskinn er helt nydelige å sitte i. Bilen er helt totalt sort, både innvendig og utvendig. Pris blir satt til 180000,- Denne bør sees og prøves! Spm eller mer info fås via mail ersagen@online.no eller mob 40230082 Specs Motor: 1998 Passat Stasjonsvogn Highline-modell 1,9 TDI 110hk/235Nm Chippet til 145hk/320Nm King Dragon luftfilter 5-trinns manuell gir Defa Warm-Up motor og kupèvarmer Farge: Sort perlemor metallic Eksteriør: JMS Front Spoiler RS4-bakfanger Spesialsveiset dobbelt eksosutløp Emblemfri hekk 35 % sotede vinduer SL Llumnar (5 % på bakrute) 18” RS4 sommerfelger m/ Typhoon Sucsessor 225/40-18 15" OZ Polaris vinterfelger m/Conti Contact 3 piggfri Caractere takspoiler Bonrath Grill emblemfri Mattig Panserforlenger (Böser Blick) Sotede baklys Tint-Visor i frontrute Org Hella Xenon-lykter Klare blinkers foran og side, med sølvpærer 40 mm senkefjærer fra AP Sportfahrwerke Sølvlakkerte kalippere Lakkerte side- og frontlister, med US-front uten skiltramme Interiør: Sorte skinn/alcantara sportsseter Carbon dekor Climatronic Sportsskinnratt Skinn armlen Sony CDX-F5500 (4x50 W) Pioneer aktiv subwoofer 8 Speakers (Org.) Defa 820 Alarm m/ fjernstyrt sentrallås Isotta stoffmatter Aluringer i speedometer og rpm Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icecold- Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Har desverre ikke nok penger :mad:, men måtte bare si at dette er den peneste passaten jeg har sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Lykke til med salget Erik! Bilen din er virkelig pen! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Takker så mye for det. Ville ikke tro at det skal bli vanskelig å finne en kjøper. Bilen er helt konge, og kommer som sagt til å savne den veldig.... Håper bare neste eier tar like godt vare på den som jeg har gjort :) Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 SOLGT!!! hapyhappy Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Black Cat SOLGT!!! hapyhappy Gartulerer med salget! Hva skal du ha deg nå da? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Ser ut til at det blir en 92-mod BMW 525iA 24V. Holder meg i Tyskland ;) Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Litt offtopic: Hvordan er lyden med effektanlegg og diesel egentlig? Er ikke akkurat pen lyd i de fra før for å være ærlig.. :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg