Fixed Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Har en del deler til golf 1. Bare til å spørre om dere trenger deler, så skal jeg sjekke om jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 samme nøkkel til alle låsene og tenningslåsen??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixed Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Har desverre ikke det nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 m3 sideskjørt...m3speiler?? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 sikringsboksen? har du den da? og er den hel? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtigirl Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 elektriske vindusheiser....takluke.....deksel til sikringsboksen Siter Kaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixed Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Har ikke noe sideskjørt eller noe styling av den sort. Eller el. vindus heiser. Sikringsboks mener jeg å ha liggende, men jeg vet ikke helt hvor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtigirl Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 lokket jeg trenger er fra en golf 2 gti 8 ventilers sikringsboks kan jeg få kjøpe det eller få en kopi av det som står der???? Siter Kaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixed Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Har ikke noe golf 2 deler, bortsett fra sidetrekk foran og bak. + Baklykter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Tror det er enklere om du sier det du har. Ellers så blir denne tråden veeeeelig lang. Har du ......... nei..... Har du..... nei ..... :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 har du luken til hanskerommet????? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 sentrallås? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg