rakett Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 var uheldig og slengte ut i grøfta med omegaen i natt jeg, så fikk jeg en liten bulk i venstre sidedør....når jeg ser på den, så er kantene veldig jevnt buet, så det kan virke som at det er mulig å bare dytte den ut, uten å få noen varige men. hva mener dere, hvor mye må kanten på bulken være skarp for at det ikke går å bare dytte den ut? kan sette ut bilde senere hvis det er noen som vil se takker forresten :) Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrakeSnake Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Bare å dra av dørtrekket og prøve det. Er bulken stor kan det hende at metallet har strekt seg så mye at ikke det går. Da må du krympe det litt... Siter Corolla 1,6 twincam16v '93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 ordnet nå, den var så jevn den bulken at jeg bare tok av dørtrekket å strøk forsiktig over den på innsiden, så spratt den ut av seg selv :) var faktisk en til der, men den spratt også ut...men desverre ble det en s prekk i lakken :( ikke at det gjør SÅ mye, jeg hadde tenkt å lakke der uansett..hehe Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Bare husk å fiks litt på sprekken, så det ikke blir en rustfelle. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg