Skillz2k Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Ønsker å kjøpe et sett med side lister til <88 golf gti Det er den smale typen som er klipset på og som det står gti fremst på .. om det er noen som har det liggende så gi meg et bud Eller om noen kan si hva jeg må søke på på ebay for å finne dette.Tysken min er bestått men ikke noe mere :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Slettet. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Bilder? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 4 lister?? er det ikke 6 stk da?? bakskjerm, dør og framskjerm * 2??? Har du bilde så jeg kan se stand og om det er riktig type? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 tror jeg skal ha 4 lister liggende... 500 kr... til 4 dørs..... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg